deleted Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Noen her inne som har kjøpt den? Hatt min et par uker og ganske fornøyd med maskinen. Mulig det er et enkelttilfelle, men synes tastaturet virker litt svakt, jeg har ivertfall greid å ødelegge en ctrl-tast allerede, og det var kun etter 5 dagers bruk. Men er det noen her som har problemer med touchpaden? Virker som det er driverfeil, der gestures o.l slutter å fungere etter omstart. Tittet på lenovo-forumene, men ser ut som ingen har funnet ut av det. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 11. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2016 Noe fler som du har opplevd som negativt med pcen? Ser den er fortsatt på tilbud hos elkjøp denne uken også. Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Av og til tar den uforklarlig lang tid å starte. Vanligvis tar det 15-20 sekunder, men en gang i blant står den og gnurer med Lenovo-logoen på skjermen opptil 3-5 minutter før Windows-oppstartsskjermen står og stamper et godt halvminutt. Faen vet hva det skyldes. Ja, og så er Windows 10 noe herk, men det er vel allment kjent fra før. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1703346 Mine erfaringer med Y700. Bra spesifikasjoner for prisen, men en del software problemer drar ned. Tar man seg tid til å rense win 10 installasjonen noe, og sette inn en SSD blir resultatet bra. Men til normalpris (9995-,) er det andre maskiner jeg heller ville vurdert. Lenke til kommentar
ola3 Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 (endret) kjøpte y700 i forrige uke, og deler erfaringene som dere andre har hatt. Mye problemer i starten med oppstart og driver problemer. Det er blitt mer stabilt nå, maskinen fikk også bluscreen et par ganger og var vanskelig å få igang igjen. Egentlig veldig synd at Lenovo fucket opp denne maskinen som kunne vært så bra, med elendige drivere og programmer. Trodde jeg fikk mye for pengene men viftene er et problem for meg, litt for mye støy. Kommer til å benytte meg av 30 dager åpent kjøp og levere den tilbake. Blir å bygge en stasjonær i steden. Det å ergre seg over sånne ting er ikke verdt det selv for 6995.- kr Endret 17. januar 2016 av ola3 Lenke til kommentar
hean Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 kjøpte y700 i forrige uke, og deler erfaringene som dere andre har hatt. Mye problemer i starten med oppstart og driver problemer. Det er blitt mer stabilt nå, maskinen fikk også bluscreen et par ganger og var vanskelig å få igang igjen. Egentlig veldig synd at Lenovo fucket opp denne maskinen som kunne vært så bra, med elendige drivere og programmer. Trodde jeg fikk mye for pengene men viftene er et problem for meg, litt for mye støy. Kommer til å benytte meg av 30 dager åpent kjøp og levere den tilbake. Blir å bygge en stasjonær i steden. Det å ergre seg over sånne ting er ikke verdt det selv for 6995.- kr Hva skal du bruke den til? Selv er jeg ikke noe gamer og bilderedigering er den tyngste bruken den skal benyttes til så jeg landet heller på en Lenovo Yoga 500 til 9000 kr. http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/LE80R500EDMX/lenovo-yoga-500-2-i-1-14-sort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå