BlackSmokeRacing101 Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Hei! Har prøvd og prøvd og få jobb på fiskebåt. Ingen napp. Har imo 60 og helseerklæring men fremdeles ingen som trenger folk, har ingen erfaring i fra fiske på båt men er fritidsfisker. Jobbet i fjøs mange år og er vant til fysisk arbeid og lange dager. Føler for og prøve meg som fisker da jeg tror det er noe jeg kunne tenkt meg og jobbe med. Er forsåvidt 20 år og i god form. Noen som har tips? Sjark, tråler spiller ingen trille, er ute etter erfaring så jeg kan komme på større båter til slutt. Lenke til kommentar
Shi Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Fikk faktisk jobb på båt engang (dum som jeg var fortsatte jeg ikke). Ble ringt opp, fordi en person hadde skadet seg og ikke kunne være med, så de trengte noen på kort varsel (3 timer til de dro ut). Grunnen til at jeg ble ringt opp, var at jeg hadde levert en CV der under en manisk periode etter par måneder før. Men, jeg tror det kan være vanskelig å få seg jobb på fiskebåt nå. Fordi fiskeprisene er veldig gode, samtidig som oljeprisene er veldig lave, noe som betyr gode penger. Lenke til kommentar
BlackSmokeRacing101 Skrevet 29. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2015 Hei Takk for svar Ja, er nok dessverre det, har gått skole for og komme meg som motormann på supply men dårlige tider i olja sørger for ekstremt lite lærlingplasser. Så dermed er det fiske som står på jobb lista. Får bare prøve videre. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Hvor bor du? flytt til en plass det ikke er så "farlig" og møt opp på kaien tidlig morgen. si du kan tilby gratis arbeidskraft mot erfaring. Da har du noe å vise til når du skal søke jobb Lenke til kommentar
BlackSmokeRacing101 Skrevet 29. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2015 Bor i Tromsø Takk for tips, har tenkt litt på det når jeg ringer rederi men det høres veldig desperat ut så redd for og skremme de bort da.. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Bor i Tromsø Takk for tips, har tenkt litt på det når jeg ringer rederi men det høres veldig desperat ut så redd for og skremme de bort da.. Gå til de mindre sjarkene å få litt erfaring der først Lenke til kommentar
BlackSmokeRacing101 Skrevet 29. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2015 Skal prøve på det, takk for svar Lenke til kommentar
BlackSmokeRacing101 Skrevet 30. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2015 Oppdatering : Fikk plass som hjelp på større fabrikktrål for og få erfaring, takk for hjelpen! tråd kan stenges og slettes. 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Oppdatering : Fikk plass som hjelp på større fabrikktrål for og få erfaring, takk for hjelpen! tråd kan stenges og slettes. Godt jobbet! Stå på og lykke til videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå