Gega Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Hei Tenkte jeg skulle prøve å installere Longhorn.. Men hvordan får jeg den til å boote rett fra cd platen? Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Hei Tenkte jeg skulle prøve å installere Longhorn.. Men hvordan får jeg den til å boote rett fra cd platen? Ring Microsoft og hør, du er tydeligvis med i betagruppen. Lenke til kommentar
Gega Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Jepp...får gjøre det da! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 hehe.. viss du har fått tak i den samme crappy betaen som jeg fikk tildelt en gang i tiden, så må du ikke regne med at tastatur/mus skal fungere Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 hehe.. viss du har fått tak i den samme crappy betaen som jeg fikk tildelt en gang i tiden, så må du ikke regne med at tastatur/mus skal fungere hva skal du med tastatur og mus....når i longhorn så er det virtuelle løsninger på skjermen....bruker fingrenne og stryker over der du trenger.....akkurat som med dama... Lenke til kommentar
adoggy Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hvordan blir man beta-tester av longhorn, da? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Den jeg fikk virket utenom at startmenyen kom aldri. Jobbet i evigheter før det skjedde noe. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hvordan blir man beta-tester av longhorn, da? kontakter dem, eller muligens du får tilbud om det via jobb (hvis du jobber innen it). De siste årene når det første ble populært å få tax i os'et før det kom ut (særlig xp), har MS motatt flere tusen slike mail pr. dag, og nåløyet for å komme igjennom er ganske lite. Du får heller ikke være beta uten å gjøre noe tilbake, du må sørge for å gi nok tilbakemeldinger, før MS kaster deg ut fra beta-"programmet". Selv har jeg ikke lenger mulighet til å formatere ofte for å prøve ut os, så jeg slutta med det for snart 18 måneder siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå