Skralla1 Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 (endret) Noen som kan gi meg en ca pris på nummer som går som følger AB CB BB DE og AB AC CC CD Fikk en vurdering av noen som skal ha litt peiling på 2.5k for første og 1.5k for det andre Endret 28. desember 2015 av Skralla1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Kan ikke se noe verdi i det. Nå som det er sagt, å legge ut nummeret sitt på et forum som blir gjennomsøkt av google crawler er vel mindre smart. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Kan ikke se noe verdi i det. Nå som det er sagt, å legge ut nummeret sitt på et forum som blir gjennomsøkt av google crawler er vel mindre smart. Det er vel ikke så nøye, det ligger vel 5 mill på 180.no fra før Lenke til kommentar
Merko Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Tror heller ikke den har en voldsom verdi. Byttet selv nummer nylig til: ABB BB BCD. Enkelt og greit. Jukset dog noe da jeg lagde et program som letet etter ledige "gullnummere". 5 like siffere var jo letter enn hva jeg hadde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå