Evakb Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Vormsund Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Endelig et ferskt bilde! Nydelig vakkert Eva! Klart du måtte stoppe, det hadde jeg også gjort! Brua skaper fin dybde innover i bildet og lyset på den andre siden er jo bare fantastisk! Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 28. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2015 Endelig et ferskt bilde! Nydelig vakkert Eva! Klart du måtte stoppe, det hadde jeg også gjort! Brua skaper fin dybde innover i bildet og lyset på den andre siden er jo bare fantastisk! Jeg glemte visst å si at dette også er "last christmas", sorry! Det har fortsatt ikke blitt noe denne julen og ikke ser det ut til å bli kaldt heller. Derfor dykker jeg i arkivet! Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Et flott vinterbilde dette Eva hvor jeg liksom kjenne de 20 minus i hele kroppen når jeg ser på bildet. Fin komp, god skarphet og fine farger Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Ellers er jo Vormsund et sted man stort sett kjører gjennom og forbi. Måtte sjekke exifen her for å sjekke dette med -20 og fant at det var annen juledag for et år siden hvis den regla taler sant. Uansett så forstår jeg deg med det lyset vi ser her. Fint komponert med god dybdeskarphet som henter farger og detaljer. Roar Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 28. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2015 Ellers er jo Vormsund et sted man stort sett kjører gjennom og forbi. Måtte sjekke exifen her for å sjekke dette med -20 og fant at det var annen juledag for et år siden hvis den regla taler sant. Uansett så forstår jeg deg med det lyset vi ser her. Fint komponert med god dybdeskarphet som henter farger og detaljer. Roar Her stemmer exifen, det var andre juledag i fjor. Takk for hyggelig kommentar! Jeg passerer Vormsund rett som det er men har aldri stoppet hverken før eller senere. Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 28. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2015 Et flott vinterbilde dette Eva hvor jeg liksom kjenne de 20 minus i hele kroppen når jeg ser på bildet. Fin komp, god skarphet og fine farger Mvh Torbjørn Tusen takk for hyggelig kommentar! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Ett flott motiv som gir inntrykk av streng kulde. Er usikker på kvistene i forgrunnen. De er jo fine med rim, men samtidig virker de kanskje litt forstyrrende. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 28. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2015 Ett flott motiv som gir inntrykk av streng kulde. Er usikker på kvistene i forgrunnen. De er jo fine med rim, men samtidig virker de kanskje litt forstyrrende. Mvh. Rolf Enig med deg, derfor lurte jeg på om jeg skulle laste opp den jeg nå har som V2 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Eventyrstemning over bildet. Flott speiling og ikke minst lys. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 29. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2015 Eventyrstemning over bildet. Flott speiling og ikke minst lys. Mvh Ragnar Tusen takk for hyggelig kommentar Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Flott komponert vinterbilde , med et vakkert lys og fine farger. Broen med den nydelige speilingen i det tåkelagte vannet gir en fin dybdevirkning innover i bildet. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg