Gå til innhold

Vormsund

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig et ferskt bilde! ;) Nydelig vakkert Eva! Klart du måtte stoppe, det hadde jeg også gjort! Brua skaper fin dybde innover i bildet og lyset på den andre siden er jo bare fantastisk!

Jeg glemte visst å si at dette også er "last christmas", sorry! Det har fortsatt ikke blitt noe denne julen og ikke ser det ut til å bli kaldt heller. Derfor dykker jeg i arkivet!

Lenke til kommentar

Ellers er jo Vormsund et sted man stort sett kjører gjennom og forbi.

Måtte sjekke exifen her for å sjekke dette med -20 og fant at det var annen juledag for et år siden hvis den regla taler sant.

Uansett så forstår jeg deg med det lyset vi ser her.

Fint komponert med god dybdeskarphet som henter farger og detaljer.

Roar

Lenke til kommentar

Ellers er jo Vormsund et sted man stort sett kjører gjennom og forbi.

Måtte sjekke exifen her for å sjekke dette med -20 og fant at det var annen juledag for et år siden hvis den regla taler sant.

Uansett så forstår jeg deg med det lyset vi ser her.

Fint komponert med god dybdeskarphet som henter farger og detaljer.

Roar

Her stemmer exifen, det var andre juledag i fjor. Takk for hyggelig kommentar! Jeg passerer Vormsund rett som det er men har aldri stoppet hverken før eller senere.

Lenke til kommentar

Ett flott motiv som gir inntrykk av streng kulde. Er usikker på kvistene i forgrunnen. De er jo fine med rim, men samtidig virker de kanskje litt forstyrrende.

Mvh. Rolf

Enig med deg, derfor lurte jeg på om jeg skulle laste opp den jeg nå har som V2

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott komponert vinterbilde , med et vakkert lys og fine farger.

Broen med den nydelige speilingen i det tåkelagte vannet gir en fin dybdevirkning innover i bildet.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...