Redaksjonen Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Vinnerne fra 21. - 27. desember er nå kåret.Se hvem som vant i julekalenderens fjerde uke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-kZbtLvnJ Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 har vært med på slike konkurranse i flere år, det er nesten lettere å vinne på nabolaget enn det her på tek.no Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Tror forsatt alt er juks og fanteri. Iallfall frem til jeg eller noen jeg kjenner vinner! 3 Lenke til kommentar
Cool Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 har vært med på slike konkurranse i flere år, det er nesten lettere å vinne på nabolaget enn det her på tek.no Jepp, aldri vunnet noe, og aldri sett noen jeg kjenner vinne. Orka nesten ikke delta i år. For mange år siden var det sikkert mye mindre folk som deltok, men nå er det nesten umulig og vinne, spesielt siden spørsmålene er så enkle Lenke til kommentar
Galen Absalom Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 har vært med på slike konkurranse i flere år, det er nesten lettere å vinne på nabolaget enn det her på tek.no Jepp, aldri vunnet noe, og aldri sett noen jeg kjenner vinne. Orka nesten ikke delta i år. For mange år siden var det sikkert mye mindre folk som deltok, men nå er det nesten umulig og vinne, spesielt siden spørsmålene er så enkle Er ikke umulig å vinne, man må bare ha litt flaks. Lenke til kommentar
FroZenThai Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Gratulerer til de som har vunnet, får bare håpe dere fortjente det! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Tror forsatt alt er juks og fanteri. Iallfall frem til jeg eller noen jeg kjenner vinner! To ganger har noen eg kjenner vunnet. Samme person... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Blir det sendt rett til adressen, eller får vinnerne noen mail om dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå