Fotoskrulla Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Noen jobber natt og dag i jula Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Alt kan pyntes til jul . Jeg velger meg V1 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2015 Alt kan pyntes til jul . Jeg velger meg V1 Kjekt med litt humor i hverdagen ☺ Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Jeg trodde han derre der hadde starta på 360 dagers ferie nå. Men han blir kanskje sponsa av Volvo for å få penger til råmaterialer til alle gavene slik vi så fra hans verksted signert Walt Disney i TV ruta nå i år igjen. Like artig hver gang for en med et barnlig sinn. Roar 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Tydeligvis en gravemaskin som er i Julemodus Ett artig motiv. Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Han trenger vel juleferie denne også? Flott fanget Helene. Etter min mening er nok V1 det beste bildet Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2015 Jeg trodde han derre der hadde starta på 360 dagers ferie nå. Men han blir kanskje sponsa av Volvo for å få penger til råmaterialer til alle gavene slik vi så fra hans verksted signert Walt Disney i TV ruta nå i år igjen. Like artig hver gang for en med et barnlig sinn. Roar Det er vel med nissen som med andre, han må ha en ekstrajobb for å få det til å gå rundt! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2015 Tydeligvis en gravemaskin som er i Julemodus Ett artig motiv. Mvh. Rolf Kanskje det er jula som blir gravd ned? Hva vet jeg? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2015 Han trenger vel juleferie denne også? Flott fanget Helene. Etter min mening er nok V1 det beste bildet Mvh Torbjørn Hei Torbjørn! Ja, V2 fikk jeg ikke helt til. Nissen ble overksponert samme hva jeg gjorde. Vanskelige lysforhold, mye gatelys og biler som kjørte forbi også. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 "Hard working" nisse dette. Håper han ikke skal grave ned julegavene ! Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2015 "Hard working" nisse dette. Håper han ikke skal grave ned julegavene ! Mvh Ragnar Jeg tror det var det han holdt på med, hadde vel "leftovers" fordi det ikke var så mange snille barn som han trodde... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg