Roar Kneppen Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Marabou stork Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Den ser jo ut som den har vært i krigen. Blodig i panna på en måte. Men det er vel sånn den ser ut bare. Likte best V1 i dag. Du har vært mye ute og fartet i ditt liv, har det vært i jobbsammenheng noe av det? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2015 Den ser jo ut som den har vært i krigen. Blodig i panna på en måte. Men det er vel sånn den ser ut bare. Likte best V1 i dag. Du har vært mye ute og fartet i ditt liv, har det vært i jobbsammenheng noe av det? Nei, mine reiser har bare vært nysgjerrighet og fritidsysler. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 En flott serie av eksotiske fjærkre. V1 for meg. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Et flott bilde dette hvor farger, beskjæring og skarphet er veldig bra. Det burde fulgt med en sjokolade til dette bildet. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Har aldri sett den "live". Mer fargerik enn jeg forestilte meg. Fine bildeserie der V1 og V2 gjør mest inntrykk. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg