Skymarshal Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Hei Jeg er en gutt/mann på 35 som har kone og 3 barn. På kvelden etter ungene har lagt seg liker jeg å sette meg ned for å spille LoL. Men skulle gjerne hatt noen å spille med, så derfor lurer jeg på om det er noen norsk casual klan der ute? Jeg er summoner level 25, men jobber meg oppover Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Om du har Facebook, kan du forsøke de forskjellige League of Legends gruppene der for å finne noen å spille med. League of Legends Norway og League of Legends Norge har totalt 30 000 medlemmer. Riktignok en del yngre medlemmer, men vil vedde på at det er andre godt voksne som gjerne hadde spilt med deg Du kan også se om du finner noe på: https://www.teamfind.com/league-of-legends/find/team Lenke til kommentar
Skymarshal Skrevet 28. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2015 Takker så mye for tipset 1 Lenke til kommentar
Mimic1337 Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Add meg: hi iam steen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå