Gå til innhold

Dette er årets dataprodukter

Anbefalte innlegg

Mulig jeg husker feil, men i mine CS tider tidlig på 2000-tallet mener jeg å minnes at vi lette etter skjermer med responstid på 2 ms.. Alt annet var for dårlig. Er 4 ms på gaming skjerm plutselig bra i dag?

Tror du husker feil. (om du snakker om LCD altså, eller ikke legger noe annet i "tidlig på 2000-tallet" enn meg)

Kjøpte faktisk "årets bærbart" her om dagen, virker bra sålangt, selv om win10 har en litt merkelig "feil" med hvordan det leser info fra pekeplater.

AtW

Hvilken modell, og hvor kjøpte du den fra? Er ganske sikker på at xps 15" kommer til å bli min neste bærbar :)

XPS13, fra dell.

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kun 5 produsenter fikk denne prisen.

AtW

Alle kan ikke få hvert år, men over tid får de alle litt hver...:-)

Din kritikk virker ikke spesielt berettiget, riktignok var det litt andre kategorier, men asus vant to i fjor også, nivida vant på skjermkort i fjor også, virker ikke som det en pris "alle får".

AtW

Like tullete priser som "Årets Bil/Båt/Ditt/Datt/..."

Joa, det kan man jo mene, og jeg kan se synspunktet at det er vanskelig å finne et "best produkt" i et såpass omfattende marked. Men kritikken om at "alle får en pris", virker likefullt ikke spesielt treffende.

AtW

• Liker 1
Lenke til kommentar

AtW

Din kritikk virker ikke spesielt berettiget, riktignok var det litt andre kategorier, men asus vant to i fjor også, nivida vant på skjermkort i fjor også, virker ikke som det en pris "alle får".

AtW

Joa, det kan man jo mene, og jeg kan se synspunktet at det er vanskelig å finne et "best produkt" i et såpass omfattende marked. Men kritikken om at "alle får en pris", virker likefullt ikke spesielt treffende.

AtW

Det er en parallell til Rolv Wesenlunds kommentar når han fikk en pris. "Slapp av, alle får". Det er ikke langt unna sannheten når man ser disse prisene over tid.

Lenke til kommentar

AtW

AtW

AtW

Det er en parallell til Rolv Wesenlunds kommentar når han fikk en pris. "Slapp av, alle får". Det er ikke langt unna sannheten når man ser disse prisene over tid.

Slapp av, vi vet hvorfor du er litt såret. Ingen grunn til å prøve å småligjøre denne denne kåringen.

Lenke til kommentar

AtW

AtW

AtW

Slapp av, vi vet hvorfor du er litt såret. Ingen grunn til å prøve å småligjøre denne denne kåringen.

Såret? Er jeg såret? Jøss, det visste jeg ikke. Hvorfor skulle jeg i så fall vært det, siden du sier at du vet det?

Lenke til kommentar

Denne ruteren er bedre: Asus RT-AC5300 Wireless Tri-Band Router

Og skjermen kan diskuteres, hvis det er flat panel som er tingen da er den skjermen dere valgte best, men hvis det er buet skjerm du vil ha så er det denne: Acer 34" Predator Curved LED G-Sync X34

Lenke til kommentar

Og skjermen kan diskuteres, hvis det er flat panel som er tingen da er den skjermen dere valgte best, men hvis det er buet skjerm du vil ha så er det denne: Acer 34" Predator Curved LED G-Sync X34

Ja, hva som er best skjerm kan diskuteres, og hvilken ruter som er best kan diskuteres.

AtW

Lenke til kommentar

Ja, hva som er best skjerm kan diskuteres, og hvilken ruter som er best kan diskuteres.

AtW

Jepp. Hva som er "Best" kan faktisk alltid diskuteres rett og slett fordi det ikke finnes...:-)

Lenke til kommentar

Mulig jeg husker feil, men i mine CS tider tidlig på 2000-tallet mener jeg å minnes at vi lette etter skjermer med responstid på 2 ms.. Alt annet var for dårlig. Er 4 ms på gaming skjerm plutselig bra i dag?

Det er mer med en skjerm enn bare MS. Jeg har denne skjermen selv og oppgraderte fra en 1MS 144Hz skjerm fra Asus, og i mine øyne er det ikke noe problem relatert til skjermens hastighet. Om du er bekymret kan du imidlertid kjøpe "lillebror" med TN panel.

Om jeg skulle ha noe å utsi på PG279Q så måtte det være at den har litt for merkbar IPS glow når innholdet på skjermen blir helt mørkt. Jeg har et 27" IPS panel på hver side av denne så jeg var klar over konseptet, men når jeg fikk det på skjermen jeg spiller på var det noe jeg la enda bedre merke til når jeg gikk fra TN-panel. Jeg opplevde det som litt plagsomt i starten, nestene så mye at jeg angret meg for at jeg ikke valgte TN varianten, men så har det gått litt over. På en annen side er fargene veldig bra og veier opp for dette med en gang det svarte viker for litt farge, og jeg tror jeg har gjort et riktig valg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...