Kurt Lekanger Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Vi har kåret vinnerne av årets spillbærbare, årets skjermkort, årets ruter og flere andre kategorier.Dette er årets dataprodukter Lenke til kommentar
Gjest medlem-135366 Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 (endret) Svært høy kvalitet denne gangen over kåringen av årets produkter. Vanskelig å motsi dette. Synes dette er den beste kåringen dere har hatt til nå. - Skjermkort kåringen er en sikker vinner. - Ruteren er i en klasse for seg, og i grunnen lite å si på dette. - Skjermen er helt rå mht spesifikasjonene og IPS panelet. - Microsoft surface topp konfigurert er uslåelig. - At Dell XPS var så bra hadde jeg ikke noen aning om før dere skrev om dette. Forstår at dere lot dere imponere av bl.a den gode lyden. Endret 28. desember 2015 av medlem-135366 Lenke til kommentar
FB.127201362 Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Er det noe jeg misser her? Leser "Vi har kåret vinnerne av årets spillbærbare" men kan ikke finne noen liker til bærbare spillemaskiner. Lenke til kommentar
Petter Stabell Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Mulig jeg husker feil, men i mine CS tider tidlig på 2000-tallet mener jeg å minnes at vi lette etter skjermer med responstid på 2 ms.. Alt annet var for dårlig. Er 4 ms på gaming skjerm plutselig bra i dag? Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Dessverre er det en del feil på linker til prisguide osv i denne artikkelen. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 - Ruteren er i en klasse for seg, og i grunnen lite å si på dette. DIR-890L? Relativt lik, men konkluderes blant annet her med at den har noe bedre rekkevidde så vil ikke si AC-3200 er i en klasse for seg. Nå kan det forsåvidt se ut som om tek har testet dir-890l med gammel firmware i denne samletesten men med nyeste firmware skal D-Link'en ha bedre rekkevidde og noe høyere throughput. Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 28. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2015 Dessverre er det en del feil på linker til prisguide osv i denne artikkelen. Beklager - tror det skal være riktig nå. :-) Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 28. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2015 Er det noe jeg misser her? Leser "Vi har kåret vinnerne av årets spillbærbare" men kan ikke finne noen liker til bærbare spillemaskiner. Det er en feil i ingressen – det skal være "Årets bærbare", ikke "Årets spillbærbare". Har rettet opp. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Mulig jeg husker feil, men i mine CS tider tidlig på 2000-tallet mener jeg å minnes at vi lette etter skjermer med responstid på 2 ms.. Alt annet var for dårlig. Er 4 ms på gaming skjerm plutselig bra i dag? Tror du husker feil. (om du snakker om LCD altså, eller ikke legger noe annet i "tidlig på 2000-tallet" enn meg) Kjøpte faktisk "årets bærbart" her om dagen, virker bra sålangt, selv om win10 har en litt merkelig "feil" med hvordan det leser info fra pekeplater. AtW Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Kanskje Asus MG279Q burde vært nevnt også. Stort sett samme skjerm som PG279Q bare med Freesync (og en lavere pris). 2 Lenke til kommentar
Ninür Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 URL'en til prisguide linken er feil for Apex M800 tastaturet, linker til ruteren i stedet Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 28. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2015 URL'en til prisguide linken er feil for Apex M800 tastaturet, linker til ruteren i stedet Rettet. Lenke til kommentar
Yoho! Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Mulig jeg husker feil, men i mine CS tider tidlig på 2000-tallet mener jeg å minnes at vi lette etter skjermer med responstid på 2 ms.. Alt annet var for dårlig. Er 4 ms på gaming skjerm plutselig bra i dag? Ikke til cs Lenke til kommentar
NBT Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Dette såg veldig fornuftig ut =) Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 "Årets dataprodukt Prisene", eller bedre kjent som det noe mer riktige "Slapp av, alle får Prisene". Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Kun 5 produsenter fikk denne prisen. AtW Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Kun 5 produsenter fikk denne prisen. AtW Alle kan ikke få hvert år, men over tid får de alle litt hver...:-) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Kun 5 produsenter fikk denne prisen. AtW Alle kan ikke få hvert år, men over tid får de alle litt hver...:-) Din kritikk virker ikke spesielt berettiget, riktignok var det litt andre kategorier, men asus vant to i fjor også, nivida vant på skjermkort i fjor også, virker ikke som det en pris "alle får". AtW 3 Lenke til kommentar
aaaight Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Mulig jeg husker feil, men i mine CS tider tidlig på 2000-tallet mener jeg å minnes at vi lette etter skjermer med responstid på 2 ms.. Alt annet var for dårlig. Er 4 ms på gaming skjerm plutselig bra i dag? Tror du husker feil. (om du snakker om LCD altså, eller ikke legger noe annet i "tidlig på 2000-tallet" enn meg) Kjøpte faktisk "årets bærbart" her om dagen, virker bra sålangt, selv om win10 har en litt merkelig "feil" med hvordan det leser info fra pekeplater. AtW Hvilken modell, og hvor kjøpte du den fra? Er ganske sikker på at xps 15" kommer til å bli min neste bærbar Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Kun 5 produsenter fikk denne prisen. AtW Alle kan ikke få hvert år, men over tid får de alle litt hver...:-) Din kritikk virker ikke spesielt berettiget, riktignok var det litt andre kategorier, men asus vant to i fjor også, nivida vant på skjermkort i fjor også, virker ikke som det en pris "alle får". AtW Like tullete priser som "Årets Bil/Båt/Ditt/Datt/..." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå