djgudleif Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 (endret) Du blir sendt hunretusener av år tilbake i tilbake i tid og det er ingenting å gjøre der. Du kommer på ideen om at du skal bygge en sykkel og utvinne teknologien som kreves for hele prossessen, steg for steg. Bare for å ha noe å gjøre. Her må man smelte om diverse stoffer til metall, lage plastikk/gummi, og alt mulig. Verktøyet som kreves for det du skal gjøre må også lages. Hver post skal være et steg i prossessen mot en komplett sykkel. Man kan bare beskrive ca en handling per post. Jeg starter hele prosjektet med å knekke to greiner fra et tre. (Nestemann som poster kan bruke disse til å tenne et bål f.eks.) Endret 28. desember 2015 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Hillebillys Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Plukker tørt løv og tørtgress samtidig som jeg ser etter flintstein Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2016 Snubla på en stein å døvva Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Tre dager senere våknet jeg fra de døde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå