Mr.Reese Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Mine foreldre har en dvergpuddel han som jeg er sikker på at har noen form for psykisk lidelse. Han skulle egentlig brukes til utstilling, men noen mnd etter de fikk han utviklet han et stort underbitt. Selv har jeg en dvergpuddel tispe som han er helt ram på uansett om hun har løpetid eller ikke og han driver henne til vanvidd og nekter å høre når vi snakker til han. Det som får jeg til å lure på om det er noe galt med hunden er at han ikke virker "normal". Har hatt flere hunder før og aldri opplevd noen lignende. Han tåler ikke refleksjoner av lys, lommelykt eller lignende. Han springer da som en gal etter lyset og hyler. Hvis det forsvinner så kan han gjerne lete etter det i lang tid. Han skraper også underkjeven i gulvet uten noen grunn, klapprer med tennene og er generelt ikke noe interessert i folk uansett hvem det er, Noen som har peiling på om det kan være noe psykisk galt med hunden? Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Nei dette høres ikke ut som det er normalt. Ta det spinnville dyret til veterinær og hør hva de sier. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Noen hannhunder blir "unormalt kåte" og umulig å ha med å gjøre,ene dalmatineren vår var sånn. Hadde valget mellom kastrere og avlive, valgte selvfølgelig det første. Hunden ble etter det "vanlig". Kjemisk kastrering prøves gjerne først. Det er uansett noe du bør snakke med veterinær om som nevnt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå