snurre1 Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Er i en nybegynnerfase og er ferdig med å redigere en film i UleadVideo studio 7. ( ca 20 min lang ) Jeg ønsker å spille denne filmen tilbake til kamera for så å vise den på TV. At det på et senere tidspunkt kan bli andre løsninger er en annen sak. Manualen er studert nøye men jeg finner ikke noe forklaring på hvordan jeg skal "knotte" for å få dette til. Det er nok mine kunnskaper når det gjelder formater og lagring som er for dårlige foreløpig. Dessuten er jeg litt redd for å prøve meg fram for derved kanskje å ødelegge den ferdigredigerte filmen. Er det noen der ute som har brukt dette programmet og som har en enkel forklaring på dette ?? Takk. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Ikke brukt dette programmet, men de fleste programmer er ganske like. Heter sikkert noe med Export to tape. Slike programmer pleier å være ganske greie. Studie 8 har forskjellige foldere. Capture, edit og export. Hvis ikke dette programmet har dette, kan du sikkert søke på help eller finne noe export på en av nedtrekkmenyene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå