vaernes Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Hvordan får jeg av det fastlimte kjølesystemet på Geforcekortet? En ribbe med en defekt vifte dvs den BRÅÅKER. Jeg har kjøpt ny ribbe/vifte, men vet ikke helt hvordan man tar av den gamle.. Hjelp!? Runar V Værnes Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Det skal ikke være vanskelig å få av. Bare bruk en skarp flat kniv (barberblad) og kjør den sakte inn i sprekken helt til du kan vippe den av. Lenke til kommentar
Jeez Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Prøv med hårføneren ei stund og jekk ribba av med en skrutrekker hvis du forstår. Jeez Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Jeg putta kortet mitt i en antistatisk pose og la det i fryseren i en times tid, deretter hjalp jeg til med et barberblad og lirka litt... det gikk fint, vaska med teknisk sprit og monterte ny vifte på. vær forsiktig bare... ikke bli sinna og bruk makt :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå