Gå til innhold

TwinMOS standard minne

Labov

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om det er andre som har hatt samme erfaring. Men i dag sender jeg inn mitt tredje eksemplar av dette minnet til RMA. Enten har jeg vært virkelig uheldig eller så er feilraten/produksjonen av dette minnet av noe ymse kaliber. Jeg har aldri vært borti noe lignende med minne fra andre produsenter før. En og annen dårlig brikke har det vært, men ikke tre på rad fra samme produsent. :grumpy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har kjøpt, montert og brukt flere titalls TwinMOS brikker og har ALDRI opplevd problemer av NOE slag!

edit: hva er det egentlig du spør om? fant ikke noe spørsmål i innlegget ditt skjønner du ;) hadde også vært greit om du hadde nevt hvilket hovedkort det er snakk om!

Endret av Calm
Lenke til kommentar
Jeg har kjøpt, montert og brukt flere titalls TwinMOS brikker og har ALDRI opplevd problemer av NOE slag!

edit: hva er det egentlig du spør om? fant ikke noe spørsmål i innlegget ditt skjønner du ;) hadde også vært greit om du hadde nevt hvilket hovedkort det er snakk om!

Da har kanskje du vært heldig eller jeg uheldig. Min post var ikke et spørsmål, mer en rant. Kjører ram'en på et Abit NF7-S 2.0.

Testet all tre brikkene i memtest86 v.3.0 og det var faktisk feil på alle tre. Synd at ikke retur/feilraten til de ulike produktene på de forskjellige webshop'ene er publisert. Det kunne vært interesant å se hvordan de forskjellige merkene varierer i så henseende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...