Ovidia2 Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Christmastime Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Hvis du tar vekk glasset og sminken så er det omtrent sånn jula har vært for meg i år. Skikkelig heavy shit.. Godt bilde Tove! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Lit hodepine i jule tider Tove ? Eller bare passelig kos ? Et fin bilde av deg Ha en fin dag ! Leif Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Har ligget under dyna mesteparten av jula, så et sånt glass har jeg ikke sett snurten av i hele jula. Desidert verste tida å være syk på! (Med langtveisfarende gjester og alt mulig). Bildet var flott, Tove, som vanlig fra deg. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Utvilsom ett meget teknisk fint utført bilde. Tror det kunne fungert helt utmerket som illustrasjon for det evig aktuelle temaet om overforbruk av alkohol i Julehøytiden. Modellens positur kan tyde på at det har blitt litt for mye. Det er heller ikke noen "Juleglede" å spore. Det er mulig jeg er helt på villspor her, men jeg synes det er en tristesse over hele motivet. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 29. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2015 Hjertelig takk for alle flotte tilbakemeldinger på bildet mitt. Ja enig i at det kan tolkes på forskjellige måter og det er noe jeg synes er hyggelig! Godt Nytt År til alle ! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Her ser det jammenimeg ut som det er like før julenatta senker seg så kanskje pakka faller uåpna til gulvs. Ser fordundremeg ut til at det er andre ting som har lyst til å ta seg en tur ut i det fri også. Men hvem vet, kanskje rekkes det et dypdykk til i vinglasset før ting skjer og fotografen får fullført sin historie. Kanskje er jeg ikke bare på jordet, men t.o.m. på feil jorde hva tolkningen gjelder. Men jeg har jo bare bildet å holde meg til. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg