jering Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Som default kommer Mine dokumenter opp når man skal lagre et vedlegg. Hvor kan man endre dette til å være en annen mappe? Har lett litt i Outlook og søkt litt i Google, men ikke funnet noe... Endret 17. november 2003 av jering Lenke til kommentar
tasle Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Så vidt jeg vet er det ikke mulig å endre dette bare for ett program som bruker Mine Dokumenter, uten at det samtidig går ut over alle programmene som har denne mappa som "hjemmemappe". Det du imidlertid kan gjøre, er å velge ei annen mappe og legge den til i Mine Favoritter. Når du siden vil lagre vedlegg så klikker du bare på Mine Favoritter i lagringsdialogen og lagrer vedlegget der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå