Schreiber Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 (endret) Jeg er en stor fan av ARPGer, men kjenner jeg kan begynne å trenge et nytt spill å kose meg med. Men hva er verdt å teste? Har prøvd det meste allerede, så trenger noe få har hørt om, men som er bra. Spill jeg har prøvd: 1. Diablo-serien (well, duh...) 2. Marvel Heroes (spilt i over to år, og stortrives med det.) 3. Sacred-serien (to første var dritbra, tredje elendig) 4. Van Helsing (gørrkjedelig) 5. Divine Divinity (gørrkjedelig) 6. Gauntlet på PS4 (morsomt en liten stund) 7. Fat Princess Adventure (morsomt, men for simpelt) 8. Titan Quest (gikk lei) 9. Grim Dawn (kom aldri helt inn i dette. Bra spill, men ikke for meg.) 10. Star Wars Uprising på iPad. Svært bra, men kun på iPad. Jeg vil ha dette på PC! 11. Path of Exile, så klart. (gikk lei.) og sikkert mange jeg ikke kommer på i farten. Noen som kan utfylle listen litt? Vil helst ha nye spill med et aktivt community og i stadig utvikling, så early access går fint. Holder for øvrig et øye med Bombshell, som kommer i januar. Btw det jeg ser etter i hovedsak er mange klasser man kan bygge som man vil, item hunts, morsom combat og relativ bra grafikk. Er ikke en grafikkhore akkurat, men jo bedre grafikk, jo morsommere er det jo å spille. Plattform er ikke nøye, så lenge det er PC, XBone, PS4 eller Wii U. Kan også ta 3DS hvis det er svært bra. Laster for tiden ned Devilian på Steam, så får se hvordan det er. Endret 27. desember 2015 av Schreiber Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Hold et øye med http://www.unbended.zone/?lang=en Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 27. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2015 Takk, skal holde et øye med det. Flere tips? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Kjøpte nettopp Dust til PS4. Det er litt mer platform men inneholder en del elementer fra ARPG. Jeg synes det var veldig bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Fallout 4? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 27. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2015 Takk, men Dust er et plattformspill, og Fallout 4 er et RPG. Jeg ser etter et Action-RPG som Diablo osv. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Dungeon Siege 3? Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Har hørt at Victor Vran er ganske bra, har veldig gode reviews på steam også. Har ikke prøvd det ettersom PoE er bra nok for meg når det kommer til arpg. Ellers var det jo hype rundt Lost Ark en stund, men vet ikke om/når dette kommer ut utenfor korea/asia. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 27. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2015 (endret) Dungeon Siege 3? Fullførte det, faktisk. Ikke så bra som de to forrige, men meget bra. Har hørt at Victor Vran er ganske bra, har veldig gode reviews på steam også. Har ikke prøvd det ettersom PoE er bra nok for meg når det kommer til arpg. Ellers var det jo hype rundt Lost Ark en stund, men vet ikke om/når dette kommer ut utenfor korea/asia. Takk, kjøpte Victor Vran til hele 80 spenn på Steam. Aldri hørt om det før. Eneste jeg kan finne om Lost Ark er Lost Ark World, men det kommer ikke før i 2017 her i vesten. Men ser rimelig heftig ut, så gleder meg. EDIT: Victor Vran will team up with Motörhead in the first official expansion. Through The Ages will feature a new story and a new world inspired by Motörhead's history and lyrics. The expansion will also offer new challenges, new weapons and new demon powers. Dafuq? Motörhead? Holy shit... :D Endret 27. desember 2015 av Schreiber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå