Yob tvaya mat' Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Da jeg gikk på katedralskolen siste året lagde jeg og to kompisrnen regelliste alle gættæ i gættegjengen måtte følge. Æhæhæhæ. Her er den. Om dere ønsker kan dere komme med forslag til en ny regel. Og KANSKJE bli tatt inn! :O Lets go: #1: Du må aldri, under noen omstendigheter, entre billigbutikker som for eksempel H & M, Cubus, Dressmann eller lignende. -------------------------------------------#2: Du skal alltid kle deg anstendig. ------------------------------------------- #3: Spis og drikk med måte. Bruk alltid kniv og gaffel og ta alltid små biter. Drikk aldri mens du enda har mat i munnen. Når det kommer til alkohol, skal dette kun konsumeres i begrensede mengder da man ikke skal fremstå som uprofesjonell. ------------------------------------------- #4: Drikk aldri alkoholholdig drikke av dårlig kvalitet. Av alkohol med dårlig kvalitet kan for eksempel hjemmebrent og Tuborg nevnes. ------------------------------------------- Rule #5: dressbruk - dress er ment til formelle anledninger. Dette skal ikke brukes i skolesammenheng eller til annet høytider, det kan skape mistolkning og oppbrukning av formalitet. -§1 unntak: ledd 1. Pkt. A lyder som følgende: "regelen kan oversees dersom formålet er å leke viktig/fbi-relatert manipulerende outfit. Id-kort og øreplugg er ikke neccessary." -§ 1 unntak: ledd 2. Pkt. A - skoleball er relevant og dressbruk er godt innenfor. Lenke til kommentar
sungun Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Gættæ? Tror det er slang for homo.. 9 Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 28. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2015 Gættæ?Tror det er slang for homo.. DU, er ekkel! Ææhæhæ! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 (endret) Forslag til ny regel: Skrive skikkelig. Hjelper lite å kle seg anstending når "gættæ drær mædænælds fær æ kjæpe bærgær, ææhæhæh" Å bli "tatt inn" vil jeg helst ikke, vil ikke bli en "gætt" Endret 28. desember 2015 av aklla Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Fint dere velger å markere dere, så jeg kan styre unna dere i sosiale sammenhenger. Greit å slippe å kaste bort tid :] Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Forslag til ny regel: Skrive skikkelig. Hjelper lite å kle seg anstending når "gættæ drær mædænælds fær æ kjæpe bærgær, ææhæhæh" Ær ikkæ lætt å hæ hørt fær myæ "træ smæ kinæsæræ" som bærn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg