MiniTrollet Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Har snakka med flere dorsjesjåfører, og utifra det jeg har lest her og i media så er det ræva miljø blant uber sjåførere. Men du er vel taxi/uber sjåfør så du kan sikkert uttale deg mye mer om det, eller? Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Har snakka med flere dorsjesjåfører, og utifra det jeg har lest her og i media så er det ræva miljø blant uber sjåførere. Men du er vel taxi/uber sjåfør så du kan sikkert uttale deg mye mer om det, eller? Nei, jeg er overhodet ingen sjåfør på noen måte. Men jeg er en som ønsker innovasjon velkommen, spesielt om den utfordrer gammeldagse virksomheter som ikke følger med utviklingen. Og jeg trodde det ikke var noen "miljø" blant Übersjåfører. De henger ikke akkurat på noen taxiholdeplasser. De opererer selvstendig og møter kundene i en app. Helt ærlig lurer jeg på om de møtes eller vet om hverandre i særlig grad overhodet. Lenke til kommentar
MiniTrollet Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Det er nettopp det. De kjører rundt ensomme og konkurrer med hverandre. men dette er OT så send heller PM Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Jeg har ingen behov for å diskutere taxi med en konfirmant eller noen andre på PM Avsporinger er forresten litt av sjarmen med diskusjon.no Lenke til kommentar
MiniTrollet Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Trenger ikke være usaklig heller. Hva har det med saken å gjøre at jeg er komfirmant om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Ingenting. Det er bare min smått barnslige måte å omtale mennesker med kort livserfaring (Ser du dobbelbunnen) 1 Lenke til kommentar
MiniTrollet Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Jaja. deg om det... Ser ikke noen grunn til å trekke inn livserfaring i en diskusjon jeg da.. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Dét er en annen diskusjon! </avsporing> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå