Rawfruit Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 (endret) . Endret 19. januar 2016 av Rawfruit Lenke til kommentar
Scientia3 Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Hvilken epost app er det du bruker? Generelt fjernes kun konto fra telefonen om du trykker på fjern konto. Alle kontakter/eposter som er lagret i eposten kan du få tilgang ved å logge inn via nettleser på mobil eller PC. Slik er det med mine epost programmer. Lenke til kommentar
Rawfruit Skrevet 27. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2015 (endret) . Endret 19. januar 2016 av Rawfruit Lenke til kommentar
Scientia3 Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Hvordan finner jeg ut hvilken e-post app jeg bruker? Vet bare at jeg enten hadde den der fra begynnelsen av og logget inn én gang, og siden det ikke greier å logge meg av igjen, eller; at jeg lastet den ned fra App Storen. Den er synkronisert, og det står selv hvis jeg velger å ikke synkronisere den vil kontakter, meldinger og data fjernes. Hva menes med dette, da, hvis det ikke FAKTISK vil påvirke e-posten ved innlogging på PC eller alt annet enn Smarttelefon? Hvis du bruker den app som er forhåndsinnstallert på telefonen og du velger å fjerne konto er jeg 100% sikker på at dette ikke påvirker faktiske epost meldinger og kontakter som er lagret på mailserver. Har du [email protected]/[email protected] mailadresse du har syncet med telefonen`? Da er mail ecc. lagret i mailserver.. Lenke til kommentar
Rawfruit Skrevet 27. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2015 (endret) . Endret 19. januar 2016 av Rawfruit Lenke til kommentar
nomore Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Sikker på at det ikke er GMail-kontoen din du er logget på med? Den må du nesten ha pålogget for å kunne bruke bla Google Play. Lenke til kommentar
Daniel.ab Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Nei, er sikker på at det ikke er GMail-kontoen. Men er bare så merkelig at muligheten for å logge av e-posten på appen er så umulig? Hva om jeg har flere e-poster og vil bruke appen nettopp til å disponere disse, da..? Det at alt blir slettet gjelder bare på enheten. Så det er bare å fjerne kontoen. Lenke til kommentar
Rawfruit Skrevet 28. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2015 (endret) . Endret 19. januar 2016 av Rawfruit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå