Ragnar Skj Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 De tre vise palmer ------ Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Hahaha! Jeg tenkte "de tre vise menn" før jeg leste tittelen din. Litt pussig utsnitt kanskje, med så lite av huset synlig. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2015 Hei, og takk for kommentar. Palmene er jo ment å være hovedelementet her, men tok med litt av bebyggelsen som viser hvilket "miljø" de omgis av. Som du skriver, så kan jo det diskuteres hvorvidt det er det så vellykket. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Ett artig motiv med en like artig tittel, som passer fint i disse dager Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Ja, hvem vet for kanskje har de vandra hele veien fra India til Kanariøyene selv om de vel måtte svømme litt av veien. Nevner India for det var vel der de kom fra etter å ha fulgt det astronomiske fenomen som visstnok skal ha skjedd på de tider, men som senere ble til Betlehemstjernen. Nå har man visst også funnet ut at det er feil Betlehem. Han ble visst født en mye mindre plass med samme navn der Maria hadde slektninger. men hva annet kan man vente når Det Nye Testamentet ikke ble påbegynt før 223 år senere. Ei fjær kan jo som kjent bli til både 5 høns og mer. Forfattere har en tendens til å gjøre ting større og mer pompøse enn de virkelig var. Se bare på'n Snore som gjorde bondehæren til 5000 mann på en tid da Norges befolkning visstnok ikke var mer enn 5000 hoder - kvinner og barn medregnet. Best jeg gir meg for ellers blir vel også jeg en som vil lage hønsefarm av ei fjær. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2015 Ett artig motiv med en like artig tittel, som passer fint i disse dager Mvh. Rolf Takk for kommentaren Rolf ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2015 Ja, hvem vet for kanskje har de vandra hele veien fra India til Kanariøyene selv om de vel måtte svømme litt av veien. Nevner India for det var vel der de kom fra etter å ha fulgt det astronomiske fenomen som visstnok skal ha skjedd på de tider, men som senere ble til Betlehemstjernen. Nå har man visst også funnet ut at det er feil Betlehem. Han ble visst født en mye mindre plass med samme navn der Maria hadde slektninger. men hva annet kan man vente når Det Nye Testamentet ikke ble påbegynt før 223 år senere. Ei fjær kan jo som kjent bli til både 5 høns og mer. Forfattere har en tendens til å gjøre ting større og mer pompøse enn de virkelig var. Se bare på'n Snore som gjorde bondehæren til 5000 mann på en tid da Norges befolkning visstnok ikke var mer enn 5000 hoder - kvinner og barn medregnet. Best jeg gir meg for ellers blir vel også jeg en som vil lage hønsefarm av ei fjær. Roar Leser med interesse dine "bibelske" og historiske betraktninger. Velskrevet, som vanlig fra deg, og skarp diagnose. Følger deg fullt ut på alt. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg