Evakb Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Iskald morgengry Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Så fin farge på himmelen! Skikkelig sånn kald vinterfarge. Fint bilde igjen Eva! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Ænnå et fint vinterbilde Hilsen Leif Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Dette er jo sånn "nesten-snø" bilde. Fargen på himmel forsterker den kalde atmosfæren synes jeg. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Flott vinterstemning. Mvh. Jan Åge Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Dette likte jeg.. Fine fargetoner og god plassering av husene i bildeflaten Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 28. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2015 Så fin farge på himmelen! Skikkelig sånn kald vinterfarge. Fint bilde igjen Eva! Det var sprengkulde julen i fjor, og her gikk himmelen fra rosa til blå og jeg bare måtte ut en tur! Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 28. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2015 Ænnå et fint vinterbilde Hilsen Leif Takk Leif Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 28. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2015 Dette er jo sånn "nesten-snø" bilde. Fargen på himmel forsterker den kalde atmosfæren synes jeg. Mvh Ragnar Det var ikke mye snø i fjor, men kulden gjorde alt helt "frostet" Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 28. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2015 Flott vinterstemning. Mvh. Jan Åge Tusen takk! Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 28. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2015 Dette likte jeg.. Fine fargetoner og god plassering av husene i bildeflaten Tusen takk! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Må vel værra nyttårskortet detta med den superfargede himmelen. Med min trang til smale panoramaformater tenker jeg likevel at du kanskje kunne fjerna 1/3 av den sett i høyrekanten. Ellers supert utsnitt og komp elementene fint plassert i flata. Roar Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 28. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2015 Må vel værra nyttårskortet detta med den superfargede himmelen. Med min trang til smale panoramaformater tenker jeg likevel at du kanskje kunne fjerna 1/3 av den sett i høyrekanten. Ellers supert utsnitt og komp elementene fint plassert i flata. Roar Hehe, skjønner at du har sansen for panorama Ellers takk for hyggelig kommentar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg