Andysowhatgg Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 (endret) Jeg tenker å skrive om geometri er et fint emne å starte om. Prate om trekanter, firkanter og femkanter. Det har alltid skapt stor entusiasme fra den andre siden. Spesielt om det første jeg skriver er "trekant". Er svært få mennesker som forstår at trekanter har sterkere struktur en tokanter og firkanter.... Et annet fint tema er å spørre om den andre personen tror på Gud eller ikke. Noen andre som har gode ice crushers? Endret 27. desember 2015 av Andysowhatgg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Bruker du hånddusjen eller vaskeklut der nede? Er mora di en bitch? Joda, jeg tok poenget om trekant. Kun en realist kan innskrive en sylinder i en trekant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Tegn en tokant.... Om du går for nerdestempelet, så er snakk om geometri et ypperlig startpunkt. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Bra isknuser som også gir viktig informasjon; Svelger du? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Hentet fra en parodi på gay-dating: "Hvis jeg var en krone-is, hvordan ville du ha spist den?". Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 27. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2015 Bra isknuser som også gir viktig informasjon; Svelger du? Ja, det er kanskje ganske greit å vite om det er mulig å invitere den andre ut på middag. 1 Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Spørs på den andre personen, uansett hva du sier så kan det være innertier eller totalt bom, velg teama ut i fra personen du skal prate med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå