Fotoskrulla Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Vinter i hekken Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Du er nå begynt å komme deg nå etter som du greide å snike deg ut å ta dette flotte bilde. God skarphet på rett sted. Snøen på bærene ble flott. Du kunne kanskje klonet noen av grenene i bakgrunnen vekk? Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2015 Du er nå begynt å komme deg nå etter som du greide å snike deg ut å ta dette flotte bilde. God skarphet på rett sted. Snøen på bærene ble flott. Du kunne kanskje klonet noen av grenene i bakgrunnen vekk? Mvh Torbjørn Jeg er ikke skapt for å sitte i ro på sofaen i dagesvis... Jo, kunne kanskje klonet vekk den sorte greina? Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Flott " hekken " bilde lady Helene Bedre og bedre dag før dag, og snart frisk Hilsen Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2015 Flott " hekken " bilde lady Helene Bedre og bedre dag før dag, og snart frisk Hilsen Leif Hei Leif! Jo håper jeg snart er frisk igjen, dette her er veldig slitsomt. Tusen takk for oppmuntrende ord Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Flott " hekken " bilde lady Helene Bedre og bedre dag før dag, og snart frisk Hilsen Leif Hei Leif! Jo håper jeg snart er frisk igjen, dette her er veldig slitsomt. Tusen takk for oppmuntrende ord Veit det av egen erfaring, slitsomt at vær syk med influensa :-( God bedring :-) Leif ? Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Artig, og fint vinterbilde. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2015 Artig, og fint vinterbilde. Mvh Ragnar Tusen takk for finfin tilbakemelding Ragnar! Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Synes det var et vellykket "snikebilde" Håper du er frisk igjen så du kan nyte nyttårshelgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg