Torbjørn Milje Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Nysnø i Djupadalen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Ja, nå snør det i Tigerstaden også. men den blir nok ikke gammal for om et par dager er det tilbake til røde tall igjen ser jeg på pent.no. Uansett - dette julekortet har du all grunn til å være fornøyd med. Det er ikke bare snøen, men kanskje spesielt lyset som gjør seg gjeldende her. Roar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 27. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2015 Tusen takk Roar for din hyggelige og fine kommentar av dette bildet. Snøen som kom i natt her i Haugesund vil nok forsvinne ganske snart vil jeg tro, den pleier aldri å ligge så lenge her borte. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Stemningsfullt og fint snøbilde! Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 27. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2015 Tusen takk Helene for din fine kommentar av bildet Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Kommentarene fra Roar og Helene tiltredes ! Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 27. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2015 Tusen takk Ragnar for din fine kommentar Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Det ble hvitt på Østlandet også i går, det ble straks mye penere ute. På bildet ditt fornemmer jeg stemningen med tung nysnø Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 28. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2015 Tusen takk Eva for hyggelig og fin kommentar. Selv om dette bildet er tatt for mange år siden så kom det noe snø natt til i går om ikke så mye som dette bildet viser. Det meste av snøen er borte vekk i dag. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg