AnonymDiskusjon Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Finnes det ikke lenger noen sider der man kan chatte som vi gjorde på irc i "gamle dager"? Sol-chat var vel den siste jeg var innom før den ble borte. Irc som protokoll er jo selvfølgelig der fortsatt, men det er vel mer for spesielt interesserte, og ikke noen som har noe interesse av å diskutere verdagsproblemer. Har tittet innom diverse poster der man kan få kontakt med noen som vil snakke, men hvis man vil snakke akkurat nå, og ikke i morgen, eller om et par dager så har jeg ikke funnet noe bra alternativ. Anonymous poster hash: 40d07...1e1 Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 chat.no fungerer. Lenke til kommentar
AnonymPåMobil Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 (endret) Ts her: Faen, brukte en time på å skrive en lang post for å forklare hva jeg tenker. Klarte å bla for langt opp på mobilen og reloaded siden. Flott... Alle mine tanker borte på 1 sek, føles ikke så bra. Endret 27. desember 2015 av AnonymPåMobil Lenke til kommentar
AnonymPåMobil Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Har vel nå skjønt at det jeg egentlig vil ha er en møteplass uten bilder :-) Der man snakker sammen før man vet hvem man snakker med. Det blir litt som når man er på byen med ølbriller. Man snakker sammen og får kontakt før man egentlig ser hvem man snakker med. Litt av veggen med tekst kommer her: Tinder funker ikke så bra for meg har jeg skjønt. Har vært der i 3 år, prøver å være meg selv. Ca 30-40 matcher, ingen dates. Gidder ikke lenger å skrive først, liker vel at dama tar første steg. Og det funker jo selvfølgelig ikke. Damene får vel 100 match før jeg får 1. Og de gutta som vil ha ligg kjører på med samme frasene til alle. Jeg er 33 år, har vært gift, og orker ikke å konkurrere lenger. Ikke det at jeg vil at damer skal konkurrere over meg, men når førsteinntrykk er et profilbilde tatt hos en fotograf så stiller jeg nok langt bak. Jeg er vel bare dritt lei av å snakke med mennesker som egentlig ikke vil snakke med meg tror jeg. Både live og på nett. Jeg vil bare være meg. Hvorfor finne på en annen personlighet når jeg er meg dagen etter? Når jeg er full så snakker jeg med alle, og får mange nye "venner", men alt det er jo falskt. Jeg er en helt annen person når jeg drikker. Og det er nok det som er problemet mitt. Jeg har hatt noen fine forhold, med flotte damer. Jeg hater den jakten som mange andre elsker. Hvis jeg får meg en dame, og vi har det bra, så holder jeg på den følelsen selv om det begynner å gå dårlig. "Det blir jo alltid bedre igjen" tenker jeg. Og dama angrer hver gang på det hun har gjort. Masse sex og kos før det blir like ille eller værre. Og så begynner runden på nytt. Jeg søker vel egentlig en hobbypsykolog som gidder å høre på meg når jeg er full :-P Etter man har trålet facebook etter "venner" som kanskje gidder å svare. Jeg har noen barndomsvenner som er mine beste venner. Jeg hjelper dem gjerne med deres problemer, men jeg svarer alltid at alt er bra hbis de soør meg om hvordan det går. Og jeg oppfører meg alltid som om alt er bra. Det her ble en rar forkortet versjon av hva jeg skrev tidligere, men jeg måtte bare få noe ut. Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Folk sier jo at alle har problemer, er bare omfanget som er forskjellen.. om du er rik eller fattig, tynn eller tjukk. Det du skriver ang å skaffe seg dame, det er ikke alltid så lett. Først må du finne ei, så skal a være "bra" nok for deg også, også har hun krav på deg også. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2015 Det er så mye fokus på det å være perfekt å slik, høy utdannelse, penger etc. har en venn som har et par "venner" jeg vet om som har diverse løgne-regler de kjører på med for å få damer til sengs, de player, gjerne flere samtidig slik at de vet at det blir napp, starter som ons--> til regelmessig et par måneder og så stikker de når jentene vil bli seriøse og bryter alt, de har holdt på med fler samtidig etc. Jentene blir playet og skjønner ikke hva som er galt. De ødelegger vel også mye av moralen til damer om å finne den rette. Det hele er utrolig leit, ser på meg selv som en kjekk kar, har selv ikke funnet ei. Flere av jentene jeg er blitt kjent med synes jeg er en kjernekar etc med godt humør osv, men det blir ikke noe mer enn en venn. Sett flere tilfeller av bekjente som blir sammen med "badboys" og så blir det slutt etter noen måneder fordi de trodde noe helt annet... Du får nesten bare lete videre TS er vanskelig! Anonymous poster hash: 1f314...6f5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå