Gå til innhold

Hvorfor så mye billigere(mytrendyphone)?

fod96

Anbefalte innlegg

God kveld. Ser da at både Lefdal, Elkjøp og Mytrendyphone har titan/sølv-typen av Samsung sin Galaxy S6 Edge+. Men prisforskjellen hos MTP er det som jeg stusser på. Elkjøp: 7990kr. Lefdal: 7990kr. MTP: 5742kr. Noen som har erfaringer og som kanskje vet hvorfor? Har ikke lest meg opp noe om bakgrunnen av MTP, så kanskje noe jeg har misset?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen sier de rett og slett ikke har fått produkter, levert inn produkter for reperasjon uten å få de igjen osv. Selv har jeg bestilt masse mobilcovere der, har fått et greit et og 3 andre har vært skikkelig drittkvalitet... Tror også de er loklisert i danmark, uten at jeg er sikker..

Lenke til kommentar

Noen sier de rett og slett ikke har fått produkter, levert inn produkter for reperasjon uten å få de igjen osv. Selv har jeg bestilt masse mobilcovere der, har fått et greit et og 3 andre har vært skikkelig drittkvalitet... Tror også de er loklisert i danmark, uten at jeg er sikker..

Kan godt hende det har med at det kommer fra Danmark ja. Bestilte selv noen par deksler og beskyttelse til skjermen fra dem. Fikk litt bakoversveis da jeg såg pris-forskjellen på telefonen da. Muligens det bare er å avslå det.

Lenke til kommentar

Du finner hvorfor på siden dems

3. PRISER

ER MOMS INKLUDERT I PRISEN?

Prisene på nettstedet www.MyTrendyPhone.no er ekskl. dansk moms. For kunder bosatt utenfor EU (f.eks. Norge, Sveits, Grønland, Færøyene, Island) faktureres det ekskl. dansk moms. Ved momsfrie bestillinger er du, som kunde, selv ansvarlig for evt. tollbehandling i det gjeldende landet. Dette gjelder også for reparasjoner.

http://www.mytrendyphone.no/shop/external/pages/no/faq/#r420

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...