Ragnar115 Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Hei,Leiter etter mulige løsninger som gjør det mulig for meg å sette ein lyspære inni ein "spesefikk" lampe, akuratt nå gjelder det den som henger i taket og blir kontrollert av ein lysbryter.Det eg ønsker er muligheten til å kontrollere den lampen ved ein APP uten å måtte skaffe ein elektriker. Vil også gjøre dette på ein billigest mulig måte.Grunnen til dette er at eg skal kjøpe ein alarmklokke som kan kontrollere smart funksjonene i huset, og når den har lyst opp rommet ein stund hadde det vært greit om lyset i taket hadde gått på etter ein viss stund slik at det ble enda lysere i rommet -> Lettere å stå opp.Vet noen om eit "relativt" billig produkt som kan gjøre dette for meg? Lenke til kommentar
Scientia3 Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Hei, Leiter etter mulige løsninger som gjør det mulig for meg å sette ein lyspære inni ein "spesefikk" lampe, akuratt nå gjelder det den som henger i taket og blir kontrollert av ein lysbryter. Det eg ønsker er muligheten til å kontrollere den lampen ved ein APP uten å måtte skaffe ein elektriker. Vil også gjøre dette på ein billigest mulig måte. Grunnen til dette er at eg skal kjøpe ein alarmklokke som kan kontrollere smart funksjonene i huset, og når den har lyst opp rommet ein stund hadde det vært greit om lyset i taket hadde gått på etter ein viss stund slik at det ble enda lysere i rommet -> Lettere å stå opp. Vet noen om eit "relativt" billig produkt som kan gjøre dette for meg? Er det noe i denne duren du er på jakt etter? http://www.prisjakt.no/product.php?p=2703878 Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 27. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2015 Hei, Leiter etter mulige løsninger som gjør det mulig for meg å sette ein lyspære inni ein "spesefikk" lampe, akuratt nå gjelder det den som henger i taket og blir kontrollert av ein lysbryter. Det eg ønsker er muligheten til å kontrollere den lampen ved ein APP uten å måtte skaffe ein elektriker. Vil også gjøre dette på ein billigest mulig måte. Grunnen til dette er at eg skal kjøpe ein alarmklokke som kan kontrollere smart funksjonene i huset, og når den har lyst opp rommet ein stund hadde det vært greit om lyset i taket hadde gått på etter ein viss stund slik at det ble enda lysere i rommet -> Lettere å stå opp. Vet noen om eit "relativt" billig produkt som kan gjøre dette for meg? Er det noe i denne duren du er på jakt etter? http://www.prisjakt.no/product.php?p=2703878 kan brukes i taket også ? Lenke til kommentar
Dreamfault Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Så lenge du har e27-pære, men det ser du jo på lampa eller pæren som allerede står i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå