Ulleboy Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Hei. Kjøpt meg Multicom Kunshan N150R. Nå har jeg lagt inn W10, og installert drivere. Plutselig kommer det melding om at Skjermkortdriveren har sluttet og virke. Kræsjer Nvidia driveren med Intel sin driver? Har lagt inn Nvidia sin driver manuelt. Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Jeg anbefaler deg å laste ned dette: http://www.ghacks.net/2015/10/20/driver-talent-is-free-for-a-limited-time-period/ Det har løst alle mine problemer med videoavspilling i Windows 10, der driveren slutter å virke. Spesielt irriterende er det på nettsider. Aktiver programmet, og dine problemer er sannsynligvis løst. Lenke til kommentar
Ulleboy Skrevet 27. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2015 Har ingen ting med Videoavspilling og gjøre. Kjører Fallout 4 fint, men når jeg skal minimere ett spill så fryser det. Virker som den sliter når jeg skal tilbake til desktop fra ett spill osv. Lenke til kommentar
Ulleboy Skrevet 30. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2015 Ingen tips? Lenke til kommentar
covah Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Driverne til Nvidia er ustabile. Dette skjer av og til hos meg også. Ikke så mye å gjøre med det, bortsett å håpe at Nvidia fixer det i en senere versjon av driveren. Lenke til kommentar
Bergerud Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Har du økt størrelsen på tekst/ikoner osv i desktop? Denne kan settes fra 100% opptil 200%. Det kan skape kluss når du er i et spill (100%) og minimerer til desktop (feks 150%) Lenke til kommentar
Ulleboy Skrevet 3. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2016 Nei, har ikke gjort noe der. Når jeg skal starte maskinen eller åpne den fra dvale er det akkurat som om skjermen blir svart og blinker hvitt noen ganger også. Da kommer den ikke videre, og blir bare blinkende. Da må jeg reboote for å få den i gang igjen. Lenke til kommentar
Bergerud Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 (endret) Regner med alle drivere og windows update er ivaretatt? Forsøk også å slå av UAC(brukerkontroll) i windows. Endret 3. januar 2016 av Bergerud Lenke til kommentar
Ulleboy Skrevet 4. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2016 (endret) Alle driverne er oppdatert. Er dog ikke heeelt sikker på hovedkort-driverne, da jeg lastet disse fra Multicom sin side. Nvidia-driveren er ihvertfall oppdatert til siste. Oppdaterte dette via Nvidia GF Experience. Burde jeg heller avinstalere, og laste ned fra Nvidia? Kan det være en konflikt mellom Intel 4000 og Nvidia kortet? Edit: Å slå av UAC funket heller ikke. Endret 4. januar 2016 av Ulleboy Lenke til kommentar
covah Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Dette har ingenting med UAC å gjøre (den bør du absolutt ha påslått på anbefalt nivå). Dette har, som jeg har nevnt før, med at driverne til Nvidia suger. Det hjelper lite å oppgradere til nyere drivere som også suger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå