Fotoskrulla Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Solavågen en grå førjulsdag Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Sv/hv-versjonen like bra som den fargerike denne gangen synes jeg. Fint utsnitt, god komposisjon. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2015 Sv/hv-versjonen like bra som den fargerike denne gangen synes jeg. Fint utsnitt, god komposisjon. Mvh Ragnar Enig med deg Ragnar, i at s/hv versjonen var like bra, om ikke bedre. Hyggelig at du stikker innom med en kommentar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 To fine versjoner begge to , fint komponert landskapsbilde , skarpt og med fine detaljer . Jeg gjør som Ragnar og går for s/hv versjonen . Mvh Alec Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Fargeversjonen er absolutt min favoritt. Fin beskjæring, fine farger og en god skarphet Håper du er på bedringens vei nå. Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Trodde først det var humørfargen din grunnet sofatilværelse som skulle fram da jeg så V1. men så kommer det jo farger i V2. Begge funker bra - og V1 blir jo mest nostalgisk. Blir fali å nevne den derrane halve busken nede i venstre hjørnet for det kan jo værra den enerbærbusken som man stormer rundt i romjula - og da skal'n vel værra med? Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2015 To fine versjoner begge to , fint komponert landskapsbilde , skarpt og med fine detaljer . Jeg gjør som Ragnar og går for s/hv versjonen . Mvh Alec Fargeversjonen er absolutt min favoritt. Fin beskjæring, fine farger og en god skarphet Håper du er på bedringens vei nå. Mvh Torbjørn Trodde først det var humørfargen din grunnet sofatilværelse som skulle fram da jeg så V1. men så kommer det jo farger i V2. Begge funker bra - og V1 blir jo mest nostalgisk. Blir fali å nevne den derrane halve busken nede i venstre hjørnet for det kan jo værra den enerbærbusken som man stormer rundt i romjula - og da skal'n vel værra med? Roar Takk for fine kommentarer alle mann! Jeg er fremdeles i sofastadiet desverre, sånn influensa tar tid. Nå er det blitt fint ute å fotografere også.... Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Flotte bilde både to, passer godt i s/hv og farge Tur ut idag ? Æ har vært på tur i nysnø, stile før vind oh masse lys Hilsen Leif Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Fagert er landet ... og fagre er disse bildene dine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg