Gutt17 Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Om noen dager skal jeg møte ei jente som jeg har chattet med. At det blir kyssing/Klining den første kvelden er jeg nesten helt sikker på. Men det kan jo hende vi har sex også. Derfor lurer jeg på hva jenter foretrekker, Om gutta er glatte der nede eller hårete? Lenke til kommentar
Sofia093 Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 (endret) Glatt, eventuelt en trimmet bred "stripe". Synes også at menn bør vokse hårene i/rundt rumpa. Endret 26. desember 2015 av Sofia093 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Glatt, eventuelt en trimmet bred "stripe". Synes også at menn bør vokse hårene i/rundt rumpa. Hvorfor det? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Mye greiere når man skal slikke rasshølet på mannfolk. Kan ikke se at det skal være noen andre grunner. 2 Lenke til kommentar
Sofia093 Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 (endret) Hvorfor det? Fordi jeg synes ikke hår er så fint. Nei, jeg slikker ikke rumper, men jeg er visuell og helhetsinntrykket teller mye for meg. Endret 26. desember 2015 av Sofia093 Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Sånn generelt liker jeg det best midt i mellom, men første gangen er det kanskje greit å være nybarbert, sånn for å vise at du i hvert fall har tenkt over hennes potensiell ønsker? Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Hva liker jenter? hår eller ikke hår? Ja. Noen liker ditt. Andre liker datt. Du kunne jo spørre henne. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Jeg legger til dette temaet på min liste over 100 ting man ikke tar opp på første date. Etter spørsmålet om hun bruker vaskeklut eller hånddusjen der nede. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Jeg legger til dette temaet på min liste over 100 ting man ikke tar opp på første date. Etter spørsmålet om hun bruker vaskeklut eller hånddusjen der nede. Jeg spurte dette én gang, da fant jeg at hun likte faktisk hår. Dette var faktisk den andre daten vi hadde sammen. Anonymous poster hash: 4ed76...0d6 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Hvorfor det? Fordi jeg synes ikke hår er så fint. Nei, jeg slikker ikke rumper, men jeg er visuell og helhetsinntrykket teller mye for meg. Men er et rompehull så estetisk flott i utgangspunktet? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Har i utgangspunktet ikke noe imot hår, men synes det er mer behagelig å ri dersom det er trimmet eller barbert. Anonymous poster hash: 122ff...344 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 (endret) Om noen dager skal jeg møte ei jente som jeg har chattet med. At det blir kyssing/Klining den første kvelden er jeg nesten helt sikker på. Men det kan jo hende vi har sex også. Derfor lurer jeg på hva jenter foretrekker, Om gutta er glatte der nede eller hårete? Under forrutsetning at du er serriøs, håper jeg at du fortår at de fleste svar ovenfor bare kødder med deg! Du er en idiot dersom du tror kyssing/klining er selvsagt på første date! Verden er slik: Gutter vil - uansett! Jenter kan tenke seg dersom --- Det er opp til deg å forstå hva --- innebærer. Skjønner du ikke det, vil du dø som jomfru. Hvor og hva som er hårete eller barbert - er ditt minste problem! Endret 27. desember 2015 av Thonord Lenke til kommentar
lesles Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Om noen dager skal jeg møte ei jente som jeg har chattet med. At det blir kyssing/Klining den første kvelden er jeg nesten helt sikker på. Men det kan jo hende vi har sex også. Derfor lurer jeg på hva jenter foretrekker, Om gutta er glatte der nede eller hårete? Under forrutsetning at du er serriøs, håper jeg at du fortår at de fleste svar ovenfor bare kødder med deg! Du er en idiot dersom du tror kyssing/klining er selvsagt på første date! Verden er slik: Gutter vil - uansett! Jenter kan tenke seg dersom --- Det er opp til deg å forstå hva --- innebærer. Skjønner du ikke det, vil du dø som jomfru. Hvor og hva som er hårete eller barbert - er ditt minste problem! Ikke alle er like billig som deg. For meg gjelder ikke "vil-uansett". Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 (endret) Om noen dager skal jeg møte ei jente som jeg har chattet med. At det blir kyssing/Klining den første kvelden er jeg nesten helt sikker på. Men det kan jo hende vi har sex også. Derfor lurer jeg på hva jenter foretrekker, Om gutta er glatte der nede eller hårete? Under forrutsetning at du er serriøs, håper jeg at du fortår at de fleste svar ovenfor bare kødder med deg! Du er en idiot dersom du tror kyssing/klining er selvsagt på første date! Verden er slik: Gutter vil - uansett! Jenter kan tenke seg dersom --- Det er opp til deg å forstå hva --- innebærer. Skjønner du ikke det, vil du dø som jomfru. Hvor og hva som er hårete eller barbert - er ditt minste problem! Ikke alle er like billig som deg. For meg gjelder ikke "vil-uansett". Dersom du heter Per, hevder jeg: "Per, du lyver"! Ellers ikke. Redigert ): Lagt til. Ok, Litt dårlig samvittighet hos meg, men husk at flertallet på dette forum mener at jenta har skyld i voldtekt. Det farger min uttrykksform. Endret 27. desember 2015 av Thonord 1 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Fordi jeg synes ikke hår er så fint. Heh. Du hadde virkelig ikke likt meg! Lenke til kommentar
Chroma Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Liker best uten hår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg