Gå til innhold

Forlatt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Flott vinterbilde ,skarpt med fine detaljer , fine farger og fint lys .Likte dette bedre enn det forrige , her synes jeg komposisjonen og utsnittet er mye bedre .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Joda, går rett inn i julekort tradisjonen dettane også.

Men siden dette er en kritikkside og jeg er den som er den mest beryktede pirkepinnen så nevner jeg 3 mm. kutt i venstresiden for å få vekk en hvit sak akkurat i bildekant og en ditto mer dempet oppunder takskjegget for slikt trekker lett oppmerksomhet.

Men når det er sagt så hadde sikkert ikke gamle tante borti asmalakroken en plass reagert på slikt - bare vært lykkelig for at det kom et julekort i år også for nå ska' du jo bare værra sms, mms og e-mail over hele fjæla.

Roar

Lenke til kommentar

Jeg satt og så på denne hvite saken, men fant ut at den hører da faktisk hjemme på bygningen, så jeg lot den være i fred. Men jeg klonet bort noe annet smårusk i bunnen. Takk for kommentaren :)

Joda, går rett inn i julekort tradisjonen dettane også.

Men siden dette er en kritikkside og jeg er den som er den mest beryktede pirkepinnen så nevner jeg 3 mm. kutt i venstresiden for å få vekk en hvit sak akkurat i bildekant og en ditto mer dempet oppunder takskjegget for slikt trekker lett oppmerksomhet.

Men når det er sagt så hadde sikkert ikke gamle tante borti asmalakroken en plass reagert på slikt - bare vært lykkelig for at det kom et julekort i år også for nå ska' du jo bare værra sms, mms og e-mail over hele fjæla.

Roar

Lenke til kommentar

Det har blitt dårlig med årets julebilder, både pga vær- og helseforhold, kanskje blir det snart muligheter, for nå er det julesnø her :)

Nydelig og frostkaldt vinterbilde. :)

Nå kan vi kanskje snart vente oss årets julebilde? Været har i alle fall forandret seg mot det mer vinterlige her på mine kanter. :D

Lenke til kommentar

Takk, det var vel rundt -20 når dette bildet ble tatt. Når det er såpass kaldt blir det fotosafari med bil!

Et flott vinterbilde dette selv om jeg begynner å fryse bare av å se på bildet. Fine vinterkalde farger, god skarphet og en fin komp

Mvh Torbjørn

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...