oc Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Hvis jeg velger Hjem på Døren hos Psdata.no Går det fortere da? eller er det bare at de henter pakka på postkontoret hos meg og kjører den hit? Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Det vil ikke gå noe fortere - i hvert fall ikke etter min erfaring med "hjem på døren". Det vil nok heller ta lenger tid ettersom pakkene blir kjørt ut på kveldstid, og pakken kan du selv hente på Posten så fort den ankommer Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 bor du langt unna posten, er hjem-på-døren veien å gå... Om du vil ha pakken fort, bruk pakkesporinga til posten, på Posten.No, og hent pakka så fort du ser at den er ankommet til ditt postkontor! Lenke til kommentar
pertm Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Hvis pakken er stor og/eller tung og du ikke har bil(eller tilgang til bil) ville jeg vurdert Hjem på døren. Jeg fikk selv en 21" tommer skjerm på levert døren. Den hadde vært nær sagt umulig å bære fra postkontoret. Tviler på om det går noe raskere enn å hente på posten. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Stort sett går det alltid raskere med "Hjem på døren". Ihvertfall for meg. Bor på Strømmen. Pakken blir sendt med bud fra Oslo. Altså sparer jeg tiden det tar for pakken å gå med vanlig postbil til Strømmen og å vente på hentelapp dagen etter. Ja - jeg vet at man kan spore pakken, men stort sett ankommer den etter postens stengetid og da er man allerede en dag forsinket. ANBEFALES! Lenke til kommentar
xthal Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Hjem på døren er rett og slett genialt. Du bare sitter og slacker til det ringer på døra så står det en mann fra posten utenfor og hjelper til med å bære inn alt du har bestilt, så opp med kredittkort og så er du ferdig. Enkelt og genialt, ganske enkelt genialt Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Det kjiipe er at du må være hjemme når pakken kommer. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Det kjiipe er at du må være hjemme når pakken kommer. Ja, det er det kjipeste. Mye bedre å stikke innom postkontoret på tur hjem fra jobben! Jeg er utrolig heldig som har døgnåpent (24/7) postkontor 300m hjemmefra. *grin* Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Bruker bedriftspakke express når det haster med noe fra psdata , da sender de den på kvelden og jeg mottar den dagen etter kl 0900, jeg bor i nordland. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå