Gå til innhold

Bruke kalender/timeplan som bakgrunn mac air.

Anbefalte innlegg

Dumt spørsmål her. Er det en måte å få kalendere og timeplan-apper som bakgrunn på mac air? Er så slitsomt å alltid måtte åpne programmet for å se huskeliste/planer og slikt. Hadde vært så mye bedre om det var en del av "bakgrunnen", slik at jeg slapp åpne programmene for å se på listene. Glemmer å åpne de for å sjekke ting og derfor glemmer jeg ofte gjøremål.

Og finnes det et program som kan slette unødvendige filer? Har det sims på macbooken min, og den lager mange filer som bare ligger å flyter. Kanskje 100 nye hver dag..

Tusen takk for svar :)

Endret av Sofia093
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det finnes desktop kalendere for Mac. Søk etter "desktop calendar" i App Store for å finne dem. Jeg har ikke prøvet noen, så jeg kan ikke anbefale noen av dem. Men du bør velge en som integrerer med kalenderen i OSX, ikke har sin egen som må synkroniseres.

Jeg kjenner ikke til Sims på Mac, men antar at filene ligger i mapper som er enkle å finne og slette manuelt. Ikke fall for fristelsen til å laste ned det første og beste renseprgrammet du snubler over på et Google-søk. Noen av dem lager mer søl enn de fjerner, noen er endog ondsinnede.

Geir :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...