Harald Gjerholm Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 FROST PÅ HADELAND Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Et nydelig og velkomponert bilde dette hvor farger og skarphet er meget bra Ha en fortsatt fin jul Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Et flott " frostigt " bilde Hilsen Leif Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 26. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2015 Mange takk kara. Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Flott stemning og vinkel, med den røde låven Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Flott bilde Harald. Fotogen rimfrost på Hadeland/Jevnakertraktene for tiden ser jeg. Flott komp. Skal oppover dit noen dager nå, får se om jeg finner noen gode motiver jeg også. Fortsatt god Jul og et godt nytt år ! Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Rimfrost er snacks for fotografer! Og så fint med den røde låven! Godt komponert bilde. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 27. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2015 Mange takk for mange fine kommentarer. De neste dagene ser lovende ut her oppe for vinter foto. Jeg ønsker alle en fortsatt God Jul og Et Godt Nytt År. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 27. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2015 Flott bilde Harald. Fotogen rimfrost på Hadeland/Jevnakertraktene for tiden ser jeg. Flott komp. Skal oppover dit noen dager nå, får se om jeg finner noen gode motiver jeg også. Fortsatt god Jul og et godt nytt år ! Mvh Ragnar Mange takk Ragnar. Det samme til deg. Nå kommer vinteren til Hadeland ser det ut til - i hvert fall for noen dager. Mvh Harald Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Ser ut til at du allerede har en god ansamling julekort for neste jul allerede. Glir fint inn i samlinga dette også. Roar Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Dette er flott. Mvh. Jan Åge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg