Livert Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Min mors laptop er noget infisert, og vi har ikke den originale Windows 7 DVD. Min stefar brant 5 recovery-dvder like etter kjøp, så det bør vel funke. Men mitt spørsmål er: vil kjøring av disse slette innholdet på alle partisjonene? Jeg har tatt backup på d: og vil jo gjerne beholde dette Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Hva tror du selv? Det er vel vanlig at alt blir resatt til fabrikkinstillinger. Så det beste er å ta backup. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 26. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2015 Hehe... Jeg vet at hvis jeg hadde hatt Windowsdiscen, så hadde jeg fått beholde den andre partisjonen. Så det jeg var usikker på var om selvlaget recovery disc bare påvirker c:, eller om det påvirker alle partisjonene. Noen andre som vet, før jeg tar 50gb backup? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Jeg vet at det varierer med type OEM produsent , backup program benyttet og recovery script muligheter det åpnes for. Ikke noe fasitsvar på om disklayout nullstilles eller ikke. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Du kan velge om "innstillinger skal beholdes"/ recovery eller om du skal formatere partisjonen Windows skal bli lagt inn på (fjerne alt på den partisjonen). Hadde maskinen min blitt infisert så hadde jeg bare tatt backup (som lønner seg uansett) og slettet absolutt alt. 1 Lenke til kommentar
Livert Skrevet 27. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2015 Allright, takk for svar Lenke til kommentar
Livert Skrevet 2. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2016 Jeg fikk forresten tre valg, der et av dem var å bare formatere den ene partisjonen. Så jeg fikk beholde datapartisjonen. Men som sies over, så burde jeg nok slette hele greia mtp infeksjon. Får gjøre det neste gang jeg besøker mor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå