AnonymDiskusjon Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Jeg møtte en fyr fra tinder, vi hadde en koselig og bra førstedate egentlig, men han var litt annerledes enn jeg hadde sett for meg. Etter daten syns jeg at vi hadde hatt det veldig fint og jeg var med på å møtes igjen. Men dagene etterpå begynte jeg å tenke og innså egentlig at han ikke er slik jeg så for meg, og med andre ord ikke helt min type... Han reiste bort en uke etter vi møttes, men vi har snakket litt hver dag siden da, men jeg har ikke sagt at jeg ikke er så keen på å møtes igjen, så hvordan skal jeg få sagt dette når han tror at jeg fortsatt vil? Jeg vil ikke såre han fordi han er egentlig en veldig bra fyr som jeg kunne tenkt meg å heller være venner med...Litt klisje, men det er sant. Anonymous poster hash: 027ba...ac7 Lenke til kommentar
Chipsmaster Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Gjør det enkelt og greit, fortell det sånn som det er. Bare si at du har tenkt litt og ikke føler det slik du burde hvis det skulle utvikle seg til et forhold. Jo lengre du holder han på pinebenken, jo verre. Bare si at du må prate med han om noe, også forteller du det sånn som det er. Ikke pakk det inn slik at han sitter igjen med kanskje et lite håp om å endre din mening hvis han fortsetter å presse på litt.Eller hvis du ikke tørr å prate med han, send han linken til denne diskusjonen. Da skjønner han det fort, og praten er i gang. 5 Lenke til kommentar
Olabukse3 Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Bare si det som det er. Som Chipsmaster sier er det veldig viktig at du ikke lar han sitte igjen med et lite håp. Det må ikke være tvil for han om at det aldri kan bli noe mer enn vennskap mellom dere etter du har snakket med han. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 For å unngå at du kaster bort tiden hans er det bare å si det rett ut, f.eks vi er for forskjellige til å fungere sammen, eller din personlighet var annerledes enn jeg trodde. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Når du går i butikken og skal ha brus spør du antageligvis ikke hvor frukten er. Det skal gå ann å se en sammenheng her. Det enkle er ofte det beste.. 1 Lenke til kommentar
VikingenHeimdall Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Sei det sånn som det er. Bedre at det kjem fram tidlig enn alt for seint. Av og til fungerar det berre ikkje, og det må han/folk ha forståelse for. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 (endret) Si at du er glad for at dere møttes, men at du ikke har de riktige følelsene for ham. Og at du synes det er best å avslutte. Endret 1. januar 2016 av Kron Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Vent... Er det følelser involvert i Tinder nå? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2016 Jeg vil ikke såre han fordi han er egentlig en veldig bra fyr som jeg kunne tenkt meg å heller være venner med...Litt klisje, men det er sant. Anonymous poster hash: 027ba...ac7 Ikke bare slutt å snakk med ham iallfall. Usikkerhet er det verste et menneske kan oppleve. Det er mye bedre å få en avslutning. GOd eller dårlig Anonymous poster hash: 71795...49f 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Vent... Er det følelser involvert i Tinder nå?Så klart. Man kan ha på følelsen at det kommer til å gå bra. Man kan føle at den man møter ikke passer en selv. Men følelser for selve personen tar nok lenger tid å utvikle for de fleste.3 Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Copy paste førsteposten i denne tråden... Deretter, vent og se. Done. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå