Rolf Kristensen Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Juleevangeliet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Framfor å vri hue mitt trill rundt og tilbake igjen for å finne juleevangeliet så ville jeg nok heller funnet fram min avdøde tantes gamle bibel som jeg har tatt vare på og sett om jeg kunne finne Lukasevangeliet som er eneste plassen det står. Dette velger jeg å se som et flott abstrakt arbeid som godt kan snus og vendes alle veier så det blir minst 4 versjoner. Roar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Dette ble riktig så flott med sterke fine farger og som du selv nevner er det mye Weidemann i dette bilde. Jeg kan se de fire Juleevangeliene her hvis man tenker seg et Evangelie for hver av de fire oppdelingene i bildet. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Om jeg snur det på hodet, så kanskje...., men fargene er fine Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 26. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2015 Mange hjertelige takk, Roar, Torbjørn og Eva, for de hyggelige kommentarene Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Ser du er i det kunstneriske hjørne om dagen. Flotte farger der detaljer ellers kommer meget godt fram. Interessant og behagelig å betrakte. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 27. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2015 Ser du er i det kunstneriske hjørne om dagen. Flotte farger der detaljer ellers kommer meget godt fram. Interessant og behagelig å betrakte. Mvh Ragnar Mange takk Ragnar ! Hyggelig at du likte bildet Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Liker dette fargesterke bildet! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 27. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2015 Liker dette fargesterke bildet! Mange takk Tove ! Hyggelig at du likte bildet Mvh. Rolf Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Meget vakker kunst! Likte godt at det "endte" i varmen ;-) Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 30. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2015 Meget vakker kunst! Likte godt at det "endte" i varmen ;-) Mange takk for den fine tilbakemeldingen Gro ! Jeg var litt i tvil om jeg skulle ha den "varme enden" til høyre eller venstre, men jeg synes nok det ble best sånn det er nå. Egentlig skulle den vært oppover, da bildet er av innsiden på en traktortilhenger Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg