Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Festet for lite - sparket

Anbefalte innlegg

Jeg har bestillt SHDSL fra Kvalito IT og jeg fikk oppkoblings dato den 07 11,

Jeg er enda ikke kommet på nettet og da vuderer jeg sterkt og si opp avtalen med de

Og jeg kan ikke si at en bedrift som oppfører seg sånn som på denne linken er seriøse

http://www.itavisen.no/art/1293471.html

Når jeg leser dette så må jeg si at jeg vuderer STERKT og ikke være kunde der

Jeg har gitt de til i dag og få meg online ellers blir det Bluecom eller NGT

Endret av Mumiene
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er så FUQED up.. 2 fester på 6 uker synes jeg bare normalt.. FUQED UP hvis en person ikke gidder at feste med arbeidskammeratene og ikke delta i arbeidsDRAMAER og bare gjøre sin jobb for sparken.. !)"(=!)"(

Ikke noet rart at du får ikke nettet på tide de er altid fyllesyk der på dette firma.. når sjeffen synes 2 fester på 6 uker for lite da må de feste FOR MEGET til at gjøre en god jobb.

Til ****** med disse folka..

Lenke til kommentar

Har noen av dere egentlig sett på datoen på den artikkelen på itavisen? Hva en bedrift drev med for treår siden er vel ikke akkuratt relevant i dag, hvem av dere kan med sikkerhet si at det er samme sjef i dag.

Ring heller selskapet du og hør hva som tar så lang tid så vil det vel i 90% av tilfellene ordne seg greit.

henrik

Lenke til kommentar
Har noen av dere egentlig sett på datoen på den artikkelen på itavisen? Hva en bedrift drev med for treår siden er vel ikke akkuratt relevant i dag, hvem av dere kan med sikkerhet si at det er samme sjef i dag.

Ring heller selskapet du og hør hva som tar så lang tid så vil det vel i 90% av tilfellene ordne seg greit.

henrik

Ringe inn..

ok da må du ringe inn på Tirsdag ettermiddag til Torsadg formiddag. Mandager er dem fyllesjuk og på Torsager ettermiddag er dem opptatt at planlegge helgens fyllefest og på Fredager er slutter dem tidlig.

ANgåene sjeffen som har både samboer og barn og synes det normalt at se dem veldig litt fårdi hun må forsterke kontaktene med sine kolleger på resteraunter etter arbeidstid.. Hun trenger hjelp fra barneverntjenesten.

Simon

Lenke til kommentar

fikk lyst til å søke jobb hos dem jeg.

artig med en fest eller 3.

det er jo normalt i danmark å store deler av europa å ta gå ut med arbeids kompisene,

bare i norge å et par andre land hvor det ikke blir gjort

MR_T

Lenke til kommentar

Snakker vi om gratis drikke på disse firmafestene også eller? Kvalito bruker vel mer tid på å feste enn de bruker på å holde linjene sine stabile og oppgående :p:

Edit: jaha, så det var 3 år gammelt ja..

Endret av Plex!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...