FuglFøniks Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Men jeg vil helst ikke at DVD-spillern på PC'n skal ødelegge all form for stillhet... Noen raske erfaringer/tips??? Sett på den billigste Sony'n på mpx, noen som kjenner til den??? Endret 17. november 2003 av P@yNe Lenke til kommentar
Bach Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Har en DVD-rom fra LG (8161B). Ser ut til å være stort sett samme greia. Eneste minuset er at det ikke finnes sonefri-firmware enda. Feks DVD RegionFree fungerer. Bare styr unna slot-in så blir det ganske støysvakt. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 hva med pioneer, så legger du inn styreprogget dems for å få den til å operere i silent mode? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Hva er galt med slot-in BTW? Jeg hadde den første Pioneer DVD spilleren (5+ år siden) og den hadde slot-in, og det var ikke noe negativt med den. Mye kjekkere å bare slå inn platen istedet for å vente på at den plastikk saken skal komme ut. Lenke til kommentar
dominus Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 har den billigste sonyspilleren. den er grei og relativt stille, men min spiller er litt i overkant følsom på plater med små riper. noe mer er det egentlig ikke å si om den.. Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 slot-in er finfint det.. de nye spillerne bråker ikke SÅ forferdelig mye mer enn tray-in's, om noe overhodet. Lenke til kommentar
titus Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Jeg kjøpte Pioneer DVD-spiller nettopp fordi Pioeener har styreprogram som kan sette den i stille modus. Lydløst blir det ikke, men det er absolutt akseptabelt, og det blir en jevn lyd i stedet for at spilleren spinner opp og ned - det gjelder både ved avspilling av DVD og divx-filmer på CD. Max DVD hastighet er begrenset til 4x i silent mode - men det er enkelt å bytte til performance mode om behovet er der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå