AnonymDiskusjon Skrevet 26. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2015 Røyke du selv? Har du fått noen psykiske lidelser, diagnoser eller psykoser i etterkant? Som nevnt over røyka jeg selv.Jeg har en psykisk lidelse, men den hadde jeg også før jeg starta. Psykose er litt vanskelig å svare på. Ja, jeg tror det, men det var pga. medisiner jeg fikk av legen for å behandle nevnte psykdom. Anonymous poster hash: da665...09a Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2015 Hvor får man egentlig tak i cannabis av høy kvalitet som ikke er tuklet med i dag? Altså - hvis man ikke kjøper av noen på gata, hvor er det vanlig at folk kommer i kontakt med selger? Må man kjenne noen?Man må nesten kjenne noen for å få grei kvalitet. Jeg har vært ute av gamet lenge så jeg kan ikke gi deg noen gode tips. For å kjøpe i bulk er det bare å jobbe seg oppover næringskjeden. Anonymous poster hash: da665...09a Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2015 Haha, ja jeg fikk ikke med meg mengden han solgte pr uke, noe som står i tittelen. Beklager Som nevnt var ikke dette en typsik uke. Satte tittelen litt sånn for å få oppmerksomhet til tråden hehe. Var vel bare en gang jeg solgte så mye i løpet av en uke. Typisk lå det på rundt halvkiloen. Anonymous poster hash: da665...09a Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2015 Hvorfor slutta du?Fordi jeg ikke trengte det lenger. Ville du gjort det om igjen?Ja, lett...Hvit. Anonymous poster hash: da665...09a Føler jeg må utbrodere litt her.Jeg var i en pressa situasjon da jeg starta. Det var ikke for å bli rik. Det var for å "overleve". Så baller det på seg. Jeg vil forresten endre svaret mitt på om jeg hadde gjort det om igjen. Ja, i den situasjonen jeg var hadde jeg nok tatt samme valget. Om du mente om jeg hadde gjort det i dag, så nei, det hadde jeg ikke. Det er ikke verd pengene. Anonymous poster hash: da665...09a Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Solgte du til barn? Hva synes du om å selge hasj til barn? Jeg tenker på folk under 18. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Er du for legalisering? Lenke til kommentar
lesles Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Vil du etter så mange år kunne påstå at hasj er skadelig for helsen? Evt. noen positive effekter? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2015 For circa ti år siden deala jeg mye hasj. Spør meg om hva som helst så skal jeg svare. Anonymous poster hash: da665...09a Så da har du gått fra en årslønn på over 3 mill til å nave, fordi du ikke trengte penger lenger. Hva gjør du nå da? Hvordan kommer du frem til denne årslønnen ut i fra opplysningene som er gitt? Om han solgte i så store kvantum at han tjente 3 mill i året så hadde han vel operert med pris pr kilo og ikke pr 50 gram? Han selger 2,5 kg per uke = 2500 gram per uke. Han sier at han kjøpte 50 g for 2000kr og solgte for 3500kr. Det tilsvarer en fortjeneste på 1500,- per 50 gram. 2500g/50 = 50 Han tjente 50*1500 = 75000 per uke. Som du vet har vi fire uker i måneden, og 12 måneder i ett år. 75000kr*4*12 = 3,6 mill årslønn For å være enda litt mer nøyaktig: 2500g/7 (dager i uken) = 357 g pr dag. 1500 kr(fortjeneste pr 50g) /50g = 30 (kr fortjeneste pr g) 30 kr * 357g = 10 710 kr (pr dag) 10 710 kr * 365 (dager pr år) = 3 909 150 kr i netto årslønn, ettersom det er svart. Nå er ikke jeg i miljøet, men har kompiser som fyrer litt nå og da. Det å klare og deale nesten 360 gram hver dag, året rundt, høres rimelig fantastisk ut i mine øyne. Mulig det er sant, men lurer på om det ikke er litt i overkant.. Anonymous poster hash: a7954...118 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Hva er din totale fortjeneste? Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 (endret) Har du madrassen full av penger eller hvordan har du fått hvitvasket pengene? I disse dager vil en vell få rare blikk om en handler med 1000-lapper på rema hver dag. I tillegg, hvilke(n) etniske grupper er det som styrer narko-næringskjeden Endret 26. desember 2015 av Lakrisbåt Lenke til kommentar
Snapfat Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 (endret) Hvordan kommer du frem til denne årslønnen ut i fra opplysningene som er gitt? Om han solgte i så store kvantum at han tjente 3 mill i året så hadde han vel operert med pris pr kilo og ikke pr 50 gram? Han kan vel og hadde antakeligvis både operert med kg/pris og g/pris? Tok informasjonen jeg fikk og brukte enkel matte. Fikk opplyst at han deala 2,5 kg i uken og per 50 g fikk han 1500 kr utbytte. Dette tilsvarer 75 000 kr i uken. Det er 52 uker i året, noe som vil bli 3 900 000 kr om han jobbet året rundt. Dersom han tar seg 12 uker fri fra jobben ila året vil han da endt på en årslønn på rundt 3 mill. Comprende? Ser nå at 2,5 kg var misvisende fra TS, men det var den opplysningen jeg satt med da jeg kom frem til den omtrentlige årslønnen. Edit etter lest alle innlegg: Var visst ikke bare meg som kunne vise utregningen Endret 26. desember 2015 av Snapfat Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Hvilken sykdom lider du av nå? Altså, hva er det som gjør at du går på NAV? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Hvilken sykdom lider du av nå? Altså, hva er det som gjør at du går på NAV? Sikkert samme som de andre naverne og uføretrygdede her i landet, total latskap og giddesløshet, evner ikke å ta tak i sitt eget liv. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Lakus Skrevet 26. desember 2015 Populært innlegg Del Skrevet 26. desember 2015 Hvilken sykdom lider du av nå? Altså, hva er det som gjør at du går på NAV? Sikkert samme som de andre naverne og uføretrygdede her i landet, total latskap og giddesløshet, evner ikke å ta tak i sitt eget liv. For fucks sake. Det er så usaklig, usmakelig, og totalt off topic. Kan man ikke bare holde kjeft om man ikke har noe konstruktivt. 25 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Jeg har nok mer rett enn du liker å tro. Bare fornekt det, er nok det enkleste for deg. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Lakus Skrevet 26. desember 2015 Populært innlegg Del Skrevet 26. desember 2015 (endret) Jeg har nok mer rett enn du liker å tro. Bare fornekt det, er nok det enkleste for deg. Og det meningsløse fortsetter. Supert. Bare fordi jeg synes det er irriterende å lese smålig offtopic i en tråd som har potensialet til å være interessant så er jeg en slags Nav-snylter-apologetiker? Slapp av, du er på jordet. Kan tråden please holdes på veien? EDIT: Innlegget under gir ikke mening engang. Hva man gjør for å få siste ordet. Endret 26. desember 2015 av Lakus 11 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Slapp av, jeg er på jordet. Riktig Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Hvilken sykdom lider du av nå? Altså, hva er det som gjør at du går på NAV? Sikkert samme som de andre naverne og uføretrygdede her i landet, total latskap og giddesløshet, evner ikke å ta tak i sitt eget liv. Noen burde kjøre deg ned med en 2 tonns bil i 50 km/t så skal vi se hvor fort du reiser deg opp igjen. 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg Evil-Duck Skrevet 26. desember 2015 Populært innlegg Del Skrevet 26. desember 2015 (endret) Sikkert samme som de andre naverne og uføretrygdede her i landet, total latskap og giddesløshet, evner ikke å ta tak i sitt eget liv. Jeg håper du mister jobben i et totalt håpløst arbeidsmarked hvor du må søke på nye jobber hver dag både under, over og fullstendig borte fra din opprinnelige kompetanse uten å få napp, samtidig som du må sitte å lese innlegg fra keyboard krigere som skriver om hvor lat og giddalaus du er som ikke har jobb Endret 26. desember 2015 av Evil-Duck 10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå