Dkgut39 Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Prøver håper seriøs svar da Er det helt umuligt at be sin kærste om at være ubarbert .. Ville dere jenter som blir mye hårete klart leve med dette ? Singel og nysjerrig på hvor umulig/mulig det er at finde en jente som kunne levet med dette Lenke til kommentar
Visum Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Ingen vil ha hår i maten. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Altså... Jeg liker at det ikke er noe hår der. Det er noe jeg spør mine partnere om. Hvis jeg ville at det skulle være hår der så hadde jeg sagt det- Hvis det var sånn at jeg ikke kunne leve med det svaret jeg fikk så hadde valget vært enkelt. Jeg hadde ikke levd med det svaret. Jeg vil ha de som jeg vil ha. Om de ikke godtar det jeg vil ha så er de ikke den jeg vil ha. Da finner jeg heller en annen som gir meg det jeg ønsker- Dette er svaret på barbering, på trening, på sosiale antenner, på alt. Du finner en du kan leve med. Er det ting ved personen som sier at du ikke kan leve med dem så går du videre. Det er så enkelt (og vanskelig). Vil du ha ei dame som har busk så finner du ei dame som er villig til å gro busk. Vil du ha glatt fitte så finner du ei dame som er villig til å barbere. Don't stress it. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg