Mannen med ljåen Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Men hvorfor er det fem av dem, og hvorfor er de blå? Representerer de ansenitet? Tillates det mer spam av en senior med mange streker, enn av en fersking? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Advarselsgrafen er bare en visuell representasjon av hvor mye advarsel (i prosent) man har pådratt seg. Jo mer, jo verre (om jeg skal være normativ). Firkantene blir ikke røde slik som påstått, men de går fra lyseblå til mørk blå. En mørk, blå firkant tilsvarer en advarselsøkning på opp til 20%. Dette betyr at ved 0% har man kun lyseblå firkanter, ved 10-20% har man en mørkeblå firkant, 30-40% har man to mørkeblå, 50-60% har man tre, osv. Og brukerne kan kun se sin egen advarselsgraf, og ingen andre sine. Edit: Oppdaterte førsteinnlegget med nye bilder til eksemplene. Endret 1. november 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Godt arbeid, men fortsatt feil. De fem lyseblå har jeg. Men den røde til venstre og den grønne til høyre, eksisterer ikke. Bruker moderatorene et annet skin enn meg, kanskje? Ikke for å pirke, men det er vel i felles interesse at det blir korrekt. Endret 1. november 2008 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Nei, vi bruker de samme skinnene som alle de andre brukerne har tilgang til. Men den kan så klart være noe forskjellen på måten advarselsgrafen vises til en moderator og til en bruker uten at jeg er klar over dette. Det kan ha vært noen endringer i måte grafen vises til brukerne selv siden jeg ble moderator, men jeg mener å huske at den grønne og røde firkanten var synlig da jeg var bruker. Hvilket skin bruker du? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Jeg bruker det skinnet jeg alltid har brukt. Finner ikke engang ut hvor jeg endrer det. Jeg skal lage et screenshot til deg så du ser hvordan det ser ut for meg. PM avsendt. Endret 2. november 2008 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg bruker det skinnet jeg alltid har brukt. Finner ikke engang ut hvor jeg endrer det.Det er ein nedtrekksmeny nederst til venstre på sida. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Sånn er de hos meg: Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg bruker et skin som heter Diskusjon.no. Rart navn... lurer på hvorfor skinet heter det. :-) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Kan ha noe med at forumet heter det? x) Dvs at det er forumets main-skin. Alltho, jeg må anbefale Hardware.no Dynamisk Ny Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Da tipper jeg det kun er moderatorene som kan se den grønne og røde firkanten. Skal ta å oppdatere førsteinnlegget. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Det har aldri vanlig brukere hatt tilgang til så lenge jeg har vært bruker her. S ådet er nok mods only ja. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Eksemplene som var i førsteinnlegget før jeg oppdaterte den viste dem, så jeg vil tro de har vært synlig en gang i tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg