loathsome Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hvorfor blir ikke mine 10% fjernet, da det har gått 6 måneder siden jeg fikk de, og ikke har fått noe i mellomtiden? 8660222[/snapback] Samme her. Hatt 20% langt over 6 måneder nå. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 loathsome: Du har nok ikkje det. Gissan: Reknar med den forsvinn snart. Viss ikkje er det sikkert greit å forhøyre seg med Ueland. Kan vere ein feil med tellaren eller noko. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 loathsome: Du har nok ikkje det. Gissan: Reknar med den forsvinn snart. Viss ikkje er det sikkert greit å forhøyre seg med Ueland. Kan vere ein feil med tellaren eller noko. 8663255[/snapback] Ah, lalala. Jeg tenkte feil 1 mnd. igjen. Beklager. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hadde det ikke vært kult med en "Domstol" i denne delen av forumet, der bruker som vil klage legger frem si mening og mod legger frem si mening og så stemmer/diskuterer andre brukere over hvem som har rett? 6827269[/snapback] Slenger meg på her Jeg blir med Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Gissan: Reknar med den forsvinn snart. Viss ikkje er det sikkert greit å forhøyre seg med Ueland. Kan vere ein feil med tellaren eller noko. 8663255[/snapback] Tviler på det. Både Dotten og Ueland er tause på PM. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Gissan: Reknar med den forsvinn snart. Viss ikkje er det sikkert greit å forhøyre seg med Ueland. Kan vere ein feil med tellaren eller noko. 8663255[/snapback] Tviler på det. Både Dotten og Ueland er tause på PM. 8674044[/snapback] De har sikkert mye å gjøre. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Tviler på det. Både Dotten og Ueland er tause på PM. De har sikkert mye å gjøre.Ja. De har mye å gjøre.Gi dem litt tid, så får du nok svar. Sende en PM til Ueland, og jeg fikk svar til slutt. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg har 0% advarsel, og har aldri fått noen advarsler, hva skal jeg gjøre da? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Tviler på det. Både Dotten og Ueland er tause på PM. De har sikkert mye å gjøre.Ja. De har mye å gjøre.Gi dem litt tid, så får du nok svar. Sende en PM til Ueland, og jeg fikk svar til slutt. 8674204[/snapback] Jo, får vel gjøre det. Når vi er inne på det har jeg ventet i 2 måneder på en mail jeg sendte til amund. Har purret 2 ganger, men still ikkno' svar.. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Tviler på det. Både Dotten og Ueland er tause på PM. De har sikkert mye å gjøre.Ja. De har mye å gjøre.Gi dem litt tid, så får du nok svar. Sende en PM til Ueland, og jeg fikk svar til slutt. 8674204[/snapback] Jo, får vel gjøre det. Når vi er inne på det har jeg ventet i 2 måneder på en mail jeg sendte til amund. Har purret 2 ganger, men still ikkno' svar.. 8674240[/snapback] Hm, kan hende han har ignorert/blokkert deg? :O Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Tviler på det. Både Dotten og Ueland er tause på PM. De har sikkert mye å gjøre.Ja. De har mye å gjøre.Gi dem litt tid, så får du nok svar. Sende en PM til Ueland, og jeg fikk svar til slutt. 8674204[/snapback] Jo, får vel gjøre det. Når vi er inne på det har jeg ventet i 2 måneder på en mail jeg sendte til amund. Har purret 2 ganger, men still ikkno' svar.. 8674240[/snapback] Hm, kan hende han har ignorert/blokkert deg? :O 8674324[/snapback] Fikk nettopp svar fra Dotten, så problem is solved.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Dette er noe alle brukere har under nicket sitt:Advarselnivå: (0%) 1376808[/snapback] Jeg har ikke noe at det står 0%. Jeg vet jeg har 0% så det gjør egentlig ingenting, men nå får jeg ikke se mine tidligere advarsler. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Det er nok fordi du ligger i gruppen "medarbeidere" Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 fikk en advarsel i forige uke av ********, han hadde noen begrunnelser som kun hadde grunnlag på rein tipping. og andre grunner som eg er totalt uenig med, har prøvd å sendt klage til han, men når han først svarer, så svarer han så slapt at det nermest er umulig å forstå hva han står for. har forsøkt i tidligere annledninger å sende klage til [email protected] uten at eg har fått svar, faktisk har det gått nermere ett år siden knalgen blei innsendt, og fortsatt ikkje noe svar annkommet, derfor lurer eg, leser dere aldri dei klagene som kommer inn? hvem leser mailene? EDIT. til dere som er moderatorer å leser dette, dere kam gå inn på advarselgrafen min, for se hvilke umennekelige begrunnelser mderatoren hadde. (det gjelder den siste advarselen) Vegard 5512851[/snapback] Jeg har hatt en lignende situasjon. Jeg ble banned i over 2 år av xxxxxxxx uten noen spesiell grunn. Jeg sendte klage til den mailen man skal klage på, og det gikk 3 uker. Så sendte jeg to mailer til, og da gikk det to-tre dager, og så ble den besvart, og jeg ble unbanned igjen. Men jeg har fortsatt advarsel fra den saken der, så det jeg lurer på er om den faktisk skal være der. Det er så irriterende å ha 10% på advarselgrafen Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) *Sjekker om jeg har advarsel* Ingen slem gutt her nei Endret 25. august 2007 av Lednar Lenke til kommentar
Mit Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Nei, men siden du hoppa over rettningslinjene ved registrering ender du vel fort opp med noen Endret 9. oktober 2007 av Mit Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Undertegnede har også fått helt urimelige advarsler... Trist at noen moderatorer gir ut dette i hytt å pine! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Hei! Har jeg, eller har jeg ikke mottatt advarsler? Jeg har 0%, og allikavel er det fem blå streker der. Hva representerer disse strekene? <------------ Endret 1. november 2008 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 De blir vel røde når du får advarsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg