Gå til innhold

Hva er advarsel-grafen?

EC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg sendte pm jeg.. men han gadd ikke svare meg

6183195[/snapback]

Ja samme her ....

Syns det er uretferdig ejg ...

Fikk 20% for samme ting og ikke bare 10% :cry:

Hva skjer om man for 100% warn ?

Har lest imellom hele tråden men så det ikke ....

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Hva skjer om man for 100% warn ?

Har lest imellom hele tråden men så det ikke ....

6446858[/snapback]

Da vil moderatoren som gir deg økning til 100% samtidig utestenge deg. Utestengelsen kan vare alt fra et par uker til noen måneder, avhengig av hvor alvorlige regelbrudd du har på rullebladet, og hvor lang tid du har brukt på å komme opp til 100%.

Når du får komme tilbake til forumet etter utestengelsesperioden, skal advarselsgrafen være sunket betraktelig, i de fleste tilfeller til 0%. Dette kan variere ut fra alvorlighetsgrad på advarsler og lignende.

Har man blitt utestengt en gang før, og når 100% nok en gang, kan man risikere å bli utestengt i en periode på et år eller mer, evt. på livstid.

Lenke til kommentar
Da vil moderatoren som gir deg økning til 100% samtidig utestenge deg. Utestengelsen kan vare alt fra et par uker til noen måneder, avhengig av hvor alvorlige regelbrudd du har på rullebladet, og hvor lang tid du har brukt på å komme opp til 100%.

Når du får komme tilbake til forumet etter utestengelsesperioden, skal advarselsgrafen være sunket betraktelig, i de fleste tilfeller til 0%. Dette kan variere ut fra alvorlighetsgrad på advarsler og lignende.

Har man blitt utestengt en gang før, og når 100% nok en gang, kan man risikere å bli utestengt i en periode på et år eller mer, evt. på livstid.

6446907[/snapback]

OMG

Flaks for meg at jeg bare har 30% da :p

Et lite forslag hvorfor ikke gi 1% av gangen og heller gi betraktlig mer % til de mer ekstreme tiltakene ?

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Et lite forslag hvorfor ikke gi 1% av gangen og heller gi betraktlig mer % til de mer ekstreme tiltakene ?

6446917[/snapback]

10% er det minste vi har mulighet til å gi. Men vi kan gi mer enn 10% (f.eks 20, 30 osv...) hvis regelbruddet er grovt, men akkurat ikke grovt nok til utestengelse.

Lenke til kommentar
hvis man blir utestengt kan man ikke bare opprette en ny konto??

6453619[/snapback]

nei, den vil bli sperret når moderatorene sjekker ipen.

Har moderatorene noe á la "clone scanner" som brukes i mIRC?

sånn at dere søker etter like IP-adresser? eller må alt sjekkes manuelt?

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
hvis man blir utestengt kan man ikke bare opprette en ny konto??

6453619[/snapback]

Hvis du blir utestengt i f.eks en uke eller en måned, og er dum nok til å opprette ny konto for å kunne bruke forumet den uken, så risikerer du permban på begge kontoer og evt. IP blokkering. Det er mye lurere å da faktisk ta den ene uken/måneden fri fra forumet.

Det er mange brukere her, så sjansen for at en eller annen kjenner deg, din skrivemåte, dine meninger og lignende er meget stor. Vi får ofte rapporter på at den og den brukeren er tilbake med ny konto. Da tar vi en IP sjekk og finner som oftest ut at det stemmer. Permban er da resultatet.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hvor jeg skal ta opp dette, men:

Jeg har så vidt jeg vet aldri fått en advarsel. Har i alle fall aldri fått beskjed om det. Det står " Advarselnivå: (0%)" under brukerinfoen min, og det samme på profilsiden.

Likevel vises dette bildet:

warn3.gif

Noe galt her?

Edit: Heh, og tydeligvis bare når jeg bruker "IPB default skin"....

Endret av Leon Johannessen
Lenke til kommentar
Vet ikke helt hvor jeg skal ta opp dette, men:

Jeg har så vidt jeg vet aldri fått en advarsel. Har i alle fall aldri fått beskjed om det. Det står " Advarselnivå: (0%)" under brukerinfoen min, og det samme på profilsiden.

Likevel vises dette bildet:

warn3.gif

6497178[/snapback]

Bare et tips: Nummeret er klikkbart. Klikker du på et vil du få opp advarselsloggen din.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Som jeg skrev: "så vidt jeg vet"  :whistle:  :blush:

(ingenting der, nei)

6497528[/snapback]

Du er helt fri for advarsler. Må være en bug i skin'et. Men så lenge det står 0% er det ingen fare.

6500820[/snapback]

Apropos bug i skin'et: Under min fraværende avatar står det at jeg har skrevet 0 innlegg, enda jeg vitterlig har skrevet flere, inkludert dette. Det samme står det i profilen min. Ser det slik ut for dere også? Og kan noen fikse dette?

Lenke til kommentar
Som jeg skrev: "så vidt jeg vet"  :whistle:  :blush:

(ingenting der, nei)

6497528[/snapback]

Du er helt fri for advarsler. Må være en bug i skin'et. Men så lenge det står 0% er det ingen fare.

6500820[/snapback]

Apropos bug i skin'et: Under min fraværende avatar står det at jeg har skrevet 0 innlegg, enda jeg vitterlig har skrevet flere, inkludert dette. Det samme står det i profilen min. Ser det slik ut for dere også? Og kan noen fikse dette?

6741847[/snapback]

Ah, nå sto det ihvertfall ett innlegg. Teller ikke poster under Off topic? Alle mine andre poster er på Off topic > Teknologi & Vitenskap.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...