Proxy123 Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Hei. Jeg er på utkikk etter en billig PS4 kontroll helst laget av third party. Er ikke så interessert i å gå ut med 500 - 600 kroner for en ekte Sony Kontroll. Jeg vet at det var en del third parties bedrifter der ute, som har laget forskjellige versjoner av PS3 kontroll. Men jeg klarer ikke å finne slike kontroller til en PS4 konsoll.Legg i igjen en kommentar hvis dere skulle vite hvor de selger billige PS4 kontroller, samme om dem er laget av Sony eller ikke. Takk Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 (endret) Etter min erfaring er det kun Sony sine, eller like dyre fra tredjepart som duger. Har prøvd mange billige alternativer til PS2, PS3, Xbox etc. men ingen er i nærheten en gang. http://www.prisjakt.no/product.php?p=1715427 Endret 25. desember 2015 av sedsberg 1 Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Etter min erfaring er det kun Sony sine, eller like dyre fra tredjepart som duger. Har prøvd mange billige alternativer til PS2, PS3, Xbox etc. men ingen er i nærheten en gang. http://www.prisjakt.no/product.php?p=1715427 Samme erfaring her. Har en nevø som har hatt diverse billige uoriginale kontrollere til både PS3 og PS4. Samtlige har vært såpass mye dårligere at jeg kjøpte en original til ham i julegave nå i år. 4 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Spar heller opp til en original. Det å kjøpe for billig blir fort dyrt i lengden. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Gå for en orginal, tredjepartskontrollere er i de fleste tilfeller bare søppel i forhold. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Har konsekvent styrt unna 3.parts dritt siden N64 dagene. Saumfar finn.no etter originalt utstyr, kanskje du finner helt nytt til OK priser. Har selv solgt unna ubrukte DS4 til en billig penge, men så er jeg jævlig snill da Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Jeg har ikke fulgt så nøye med på dette i det siste, men jeg husker jeg leste om mange som kjøpte ganske gode kopier av DS3'en. De var nesten som originalen, men etter hver firmware-oppdatering sluttet de å fungere (helt sikkert bevisst av Sony). 1 Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Jeg kjøper aldri mer 3.parts,har kun hatt dårlig erfaring med det Lenke til kommentar
Proxy123 Skrevet 28. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2015 Er klar over at tredjeparts kontroller kan være dårlige. Men jeg kjøper nettopp dette for å kunne ha et ekstra kontroll liggende hvis jeg får besøk av søskenbarna mine.. Litt dumt å dele kun på en kontroll. Hvis dere skulle vite hvor de kan selge slike kontroller så er det bare å hyle ut! PS. Har sjekket for noen billige kontroller på Finn.no. Fant dessverre ingen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Ser ut som om tredjeparts ligger på rundt 400, både på Fasttech og ebay. Og da er det plutselig like billig å kjøpe en original gamepad. Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Coop OBS har kampanje på diverse Playstation-ting, blant annet kontroller. Jeg kjøpte en til 449kr i går. Har aldri sett de på tilbud før, så følte der var bare å slå til. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Spar heller opp til en original. Det å kjøpe for billig blir fort dyrt i lengden. Da jeg kjøpte AC: Syndicate kjøpte jeg like greit en ny, original kontroller også. Problemet er bare at jeg spilte AC så mye at jeg klarte å slite ut kontrolleren på étt spill. Dvs kontrolleren funker fortsatt, men knappene er svært slitte. Men så skal det nevnes at jeg spilte AC mildt sagt veldig mye på veldig kort tid. En uoriginal kontroller hadde kanskje vært billigere, hvis den varte like lenge. Men etter egne erfaringer og denne tråden kommer jeg bare til å kjøpe originale kontrollere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå