Fotoskrulla Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Soloppgang Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Uff da, det høres ikke bra ut å være syk nå midt i julen. Har du spist for mye god julemat? Et flott bilde er det i alle fall du her viser oss, flotte farger, god skarphet og en fin beskjæring. Jeg ønsker deg god bedring og en fortsatt fin jul Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Flott bilde at drømme til Trist at være syk i jula God bedring og fortsatt fin jul Hilsen Leif 1 Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Nydelig! God bedring 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2015 Uff da, det høres ikke bra ut å være syk nå midt i julen. Har du spist for mye god julemat? Et flott bilde er det i alle fall du her viser oss, flotte farger, god skarphet og en fin beskjæring. Jeg ønsker deg god bedring og en fortsatt fin jul Mvh Torbjørn Hei Torbjørn!☺ Nei, har ikke spist for mye...i dag ble middagen ei skive med multesyltetøy. Tror jeg har fått influensa, det ble plutselig fryktelig varmt her. En blir litt satt ut med 40 i feber. Takk for kommentar og ha ei fortsatt fin jul! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2015 Flott bilde at drømme til Trist at være syk i jula God bedring og fortsatt fin jul Hilsen Leif Ja det var noe herk å bli syk nå! Takk for kommentar! ☺ Det er influensa tror jeg, så jeg kommer meg vel igjen en gang... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2015 Nydelig! God bedring Tusen takk Eva! ☺ Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Herlig lys og farger. Jeg får ikke scrolla langt nok ned til å sjekke det ut, men har litt følelse av at det kunne vært litt mindre mørkt nede. men det må prøves, noe jeg ikke gidder nå. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Nydelig komponert landskapsbilde , med flotte farger og et flott lys. Skulle kommentere dette i går men da hadde de problemer med nettsiden (serverene ) . Dårlig timing det å bli syk i julen , men du får ta det igjen i det nye året . God bedring !!! Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg