rabbis Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Hei! Merket meg noe underlig da jeg skulle installere office på min nye bærbar. Specs er i7, 8 gb ram og 256 gb ssd så her burde ting gå ganske kjapt, det motsatte skjedde i dette tilfellet. Windows 10. Syntes office brukte alt for lang tid på å installere, å når jeg så på ressursbruken under installasjon ligger processorbruken på max 7% og disk på 3-4%. Kan se ut som pc'n sine ressurser ikke i nærheten blir utnyttet. Noen tanker? kan dette være noe spesielt relatert office? Noen tester jeg kan kjøre for å finne ut om dette er et generelt problem? Takk for svar. Lenke til kommentar
jag007 Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Hvordan installerte du Office? (Fra CD, minnepinne, eller var den allerede lagret på disk) Du kan laste ned feks AS SSD, Sjekk ytelse på SSD. /Jan Lenke til kommentar
rabbis Skrevet 25. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2015 Fra en allerede lagret fil, så der skal det ikke være noen begrensninger. Hadde også strøm tilkoblet forresten. Skal prøve å installere noe flere store programmer å se hvordan den takler det. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 (endret) Hva mener du med alerede lagret fil? En del programmer i dag så laster man ned en liten setupfil så lastes alle installasjonsfiler ned fra Internett samtidig som programmet legges inn. Edit; Leif Endret 25. desember 2015 av Belphegor Lenke til kommentar
rabbis Skrevet 25. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2015 Det stemmer leif, det var en slik liten installasjons fil. Da skjønner jeg hvorfor det tok litt tid. Takk:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå